×


תפריט נגישות

מחירון הסעות לחתונה

כמה עולה הסעות לחתונה ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסעות לחתונה מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "הסעות לחתונה בעידן האינטרנט."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הסעות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

חוסכים לך זמן וכסף! באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש הסעות לחתונה, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות הסעות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

כמה עולה הסעות לחתונה?

עלות הסעות לחתונה באוטובוס

* המחיר עבור הלוך+חזור לאוטובוס אחד   
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן הנסיעה   
* המחירים ללא עצירות ואיסוף אנשים בתחנות שונות   

הסעות לחתונה באוטובוס עד 50 ק"מ
 - 800-1,600 ש"ח

הסעות לחתונה באוטובוס עד 100 ק"מ
 - 1,500-2,000 ש"ח

הסעות לחתונה באוטובוס עד 200 ק"מ
 - 1,800-2,500 ש"ח

הסעות לחתונה באוטובוס עד 300 ק"מ
 - 2,500-3,200 ש"ח

הסעות לחתונה באוטובוס עד 400 ק"מ
-  2,700-3,800 ש"ח

 

עלות הסעות לחתונה במיניבוס (עד 20 נוסעים)   

* המחיר עבור הלוך+חזור לכלי רכב אחד
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן החתונה
* המחירים ללא עצירות ואיסוף בתחנות שונות

הסעות לחתונה במיניבוס עד 50 ק"מ
 - 600-1,200 ש"ח

הסעות לחתונה במיניבוס עד 100 ק"מ
 - 800-1,500 ש"ח

הסעות לחתונה במיניבוס עד 200 ק"מ
 - 1,400-2,000 ש"ח

הסעות לחתונה במיניבוס עד 300 ק"מ
 - 2,200-3,600 ש"ח

הסעות לחתונה במיניבוס עד 400 ק"מ
- 3,400-4,500 ש"ח

 

עלות הסעות לחתונה במידיבוס (עד 40 נוסעים)   

* המחיר עבור הלוך+חזור לכלי רכב אחד
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן החתונה
* המחירים ללא עצירות ואיסוף בתחנות שונות

הסעות לחתונה במידיבוס עד 50 ק"מ
-  800-1,600 ש"ח

הסעות לחתונה במידיבוס עד 100 ק"מ
- 1,500-2,000 ש"ח

הסעות לחתונה במידיבוס עד 200 ק"מ
-  1,800-2,500 ש"ח

הסעות לחתונה במידיבוס עד 300 ק"מ
-  2,500-3,200 ש"ח

הסעות לחתונה במידיבוס עד 400 ק"מ
- 2,700-3,800 ש"ח

 

עלות הסעות לחתונה בוואן (עד 10 נוסעים)   

* המחיר עבור הלוך+חזור לכלי רכב אחד
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן החתונה
* המחירים ללא עצירות ואיסוף בתחנות שונות
      
הסעה לחתונה בוואן עד 100 ק"מ
-  800-1,200 ש"ח

הסעה לחתונה בוואן עד 200 ק"מ
- 1,200-1,800 ש"ח

הסעה לחתונה בוואן עד 300 ק"מ
|- 1,800-2,500 ש"ח

הסעה לחתונה בוואן עד 400 ק"מ
- 2,500-3,800 ש"ח
      

עלות השכרת לימוזינה לחתונה

לימוזינה לחתונה ליום שלם
- 1,800-3200 ש"ח  (מחיר ליום)

לימוזינה לחתונה מסיבת רווקים
-  1,800-3,200 ש"ח

לימוזינה עד 8 מטר
- 2,200-2,400 ש"ח

לימוזינות עד 10 מטר
- 2,400-2,600 ש"ח

**מחירון עודכן בתאריך 26.06.19

ט.ל.ח

 

הסעות לחתונה בעידן האינטרנט

מחפשים חברה המציעה שירותי הסעה לחתונה? מעוניינים להשכיר לימוזינה מפוארת ומפנקת לזוג הטרי? מחפשים הסעות לאירועים? אם כן, בעידן האינטרנט כל המידע פרוש לפניכם ובתוך זמן קצר תוכלו למצוא את החברה המתאימה ביותר לדרישות שלכם וליהנות משירות הסעות לחתונה בצפון, בדרום, בירושלים או במרכז. כמו כן, באמצעות האינטרנט ניתן לאתר במהירות, ביעילות וללא כאבי ראש מיותרים חברה המציעה שירותי השכרת לימוזינה לחתונה.

בעידן האינטרנט בו אנו חיים כל המידע נגיש ואנו יכולים להיעזר בשירות של האינדקס המקצועי על מנת לאתר חברות הסעה המציעות השכרת אוטובוס לחתונה, שירות הסעות לאירועים ועוד. באינדקס המקצועי אתם יכלים להשוות מחירים, לבדוק מהם מחירי השוק, לקרוא אודות חברות הסעה מומלצות ולהזמין את השירות בקלות וגם להוזיל עלויות.

 

שירות הסעות לאירועים

יש חברות הסעה המתמחות בשירותי הסעות לאירועים ודרכן ניתן להזמין הסעות לחתונה בדרום, בצפון או בכל מקום אחר ברחבי ארצנו, להזמין שירות השכרת מיניבוס לחתונה במידה ואין הרבה אורחים המגיעים מאותה העיר או מאזור קרוב ויש חברות המציעות רכב להשכרה לחתונה אותו ניתן לקשט בפרחים, בקישוטי חתונה יפים ובסרטים לבנים אך אם מעוניינים להגיע לחתונה בפאר ובנוחות ניתן להזמין השכרת לימוזינה לחתונה וניתן לבחור בין הסעה בלבד למקום האירוע ללימוזינה יוקרתית ומפנקת המתלווה לזוג הטרי לאורך כל היום וכך ניתן גם לצלם את הזוג ליד הלימוזינה ולהוסיף כמה תמונות מקוריות ויפות עם הלימוזינה היוקרתית שמצטלמת היטב. אם כן, יש מגוון שירותי הסעות לאירועים ולכן כדאי להיעזר בשירות המוצע באינדקס המקצועי וכך ניתן לאתר בדיוק את חברות ההסעה שאת שירותיהן אנו מחפשים.


רכב להשכרה לחתונה

אם יש לכם רכב ישן לבטח תעדיפו להגיע לחתונה שלכם עם רכב חדש ואיכותי ללא תקלות בלתי צפויות. רבים מהזוגות הטריים יוצאים לירח דבש אחרי החתונה או עומדים לבלות בבית מלון בסוויטה מפנקת או בחדר מרווח ואיכותי. כדי להגיע בשלום וללא תקלות מיותרות ניתן להשכיר רכב ליום או לכמה ימים ואפשר לבקש מאחד החברים הקרובים לנהוג עבור הזוג הטרי ולהסיעה אותו במהלך יום החתונה מסטודיו הכלות, למספרה, לאורך שעות הצילומים שלרוב נערכים במספר אתרים רומנטיים מול השקיעה, בטבע, בעתיקות ובאתרים נוספים. בערב יוביל החבר את הזוג למקום האירוע- גן או אולם אירועים, וכך הזוג אינו טרוד בנהיגה ומגיע בבטחה. חברות ההשכרה מציעות מגוון רחב של רכבים להשכרה אך כאשר מעוניינים ברכב לחתונה כדאי לבחור ברכב מרווח ומפנק וחשוב להודיע בחברה ההשכרה כי בכוונתכם לקשט את הרכב לקראת החתונה.


הסעות לחתונה המלצות

לפני שבוחרים חברת הסעות זו או אחרת חשוב לדעת כי חברות ההסעה מציעות מגוון שירותי הסעות ולכל חברה יש צי רכבי הסעה שונה. יש חברות קטנות, בינוניות וגדולות, יש חברות השכרה רגילות ויש חברות הסעה המציעות שירות מתקדם ורכבים המתאימים להסעות קטנות או גדולות. לחברות ההסעה המתמחות בהסעות לאירועים יש מיניבוסים, וואנים מפוארים, אוטובוסים גדולים ויש חברות שברשותן לימוזינות מפוארות וכדאי לדעת כי יש חברות הסעה המציעות רק לימוזינות או וואנים מפוארים המיועדים להסעת אנשים חשובים, אמנים וכמובן הסעת זוגות לחתונה ולאירועים שונים ומגוונים. לכן, כדאי לחפש באינדקס המקצועי חברות הסעה העונות על הדרישות שלכם וחשוב לקרוא את ההמלצות המופיעות באתר על מנת להתרשם מרמת השירות, מאיכות רכבי ההסעה של החברה, ממקצועיות הנהג וכמובן מהמחיר.


הסעות לאירועים ברחבי הארץ

חשוב לבחור חברות הסעה לפי מיקום מאחר ואם אתם תושבי הצפון והחתונה עומדת להיערך בחיפה אין טעם להזמין חברת הסעות מהדרום מאחר ומחשבים את מרחק הנסיעה. לכן, יש לבחור חברת הסעות לאירועים כמו חתונות וכל אירוע משפחתי או עסקי אחר לפי המיקום של האירוע ונקודת האיסוף של המוזמנים. חברות ההסעה מציעות שירות איסוף מבתי האורחים או שנפגשים באתר מסוים וממנו יוצאים כל האורחים יחדיו במיניבוס או באוטובוס. בסיום האירוע הרכב מוביל את האורחים חזרה לנקודת הפיזור או ישירות לבית. כאשר אתם עורכים את רשימת המוזמנים כדאי לבדוק האם הם מגיעים עצמאית לחתונה או לאירוע שאתם עומדים לערוך ובמידת הצורך פונים לחברת ההסעות ומתאמים נקודת מפגש ממנה יצא האוטובוס או המיניבוס לאירוע. לכן, כדאי לבדוק מהו מיקום חברת ההסעות וכך תוכלו לאתר חברות הסעה בצפון המציעות שירותי הסעות לחתונה בצפון אך אם החתונה או האירוע עומד להתקיים בדרום לרוב כדאי להעדיף חברת הסעות לחתונה בדרום אלא אם עליכם לספק הסעות לאורחים מוזמנים שמגיעים מהצפון וביניהם מבוגרים שחוששים לנהוג שעות ארוכות, בעלי רכבים ישנים שמעדיפים להשאיר את הרכב הפרטי בבית ובעלי משפחות שמעדיפים להגיע עם הילדים באוטובוס מרווח וללא צורך לנהוג. גם צעירים לעיתים מעדיפים להגיע לחתונה או לאירוע בהסעות מאורגנות וכך הם יכולים לחגוג, לרקוד ושלתות ללא חשש.


כמה עולה הסעה לחתונה?

חברות ההסעה לאירועים מציעות מחיר שונה בהתאם למרחק הנסיעה, סוג רכב ההסעה הנדרש, מספר הנוסעים, שעות, מרחק עד לנקודת האיסוף והמחיר משתנה בהתאם לשירותים נוספים כמו איסוף ופיזור האורחים לבית ועוד. המחיר של השכרת אוטובוס משתנה בהתאם למרחקי- עד 100 ק"מ, עד 200 ק"מ וכדומה. במחיר הממוצע בשוק נע בטווח של 800-1,600 ₪ אך המחיר גבוה יותר ככל שמרחק הנסיעה לנקודת האיסוף לגן או לאולם האירועים רחוק יותר ולכן המחיר עלול לטפס לכמה אלפי שקלים. השכרת מיניבוס לחתונה לרוב זולה יותר ולכן אם מספר האורחים שעליכם להציע להם הסעה מצומצם לרוב יש להעדיף מיניבוס וכך תוכלו לשלם פחות- 700- 1,200 ₪, ושוב, המחיר ישתנה בהתאם למרחק הנסיעה.

במידה ובכוונתכם לשכור לימוזינה לחתונה הרי המחיר נע מ- 1,800 ₪ עבור הסעה בלבד ל- 2,400 ₪ עבור לימוזינה המתלווה לזוג הצעיר לאורך כל היום. המחיר משתנה בהתאם לסוג הלימוזינה ורמת השירות ואיכות הרכב, לכן כדאי לקרוא באתר על החברה, להביט בגלריית התמונות ולוודא כי הרכב המוצג הוא הרכב שיגיע אליכם. כדאי לדעת כי יש לימוזינות חדשות וישנות ולרוב ככל שהלימוזינה חדשה יותר היא כוללת ציוד מתקדם וחדשני יותר.


הסעות לחתונה השוואת מחירים

באינטרנט קל להשוות מחירים ורוב הציבור הישראלי למד את יעילות השוואת המחירים באינטרנט. באמצעות האתר תוכלו לסנן בקלות בין התוצאות, לקבל המלצות על חברות מובילות ובקליק אחד לשלוח טופס בקשה להצעת מחיר ובתוך זמן קצר לקבל הצעות מחיר, להשוות ביניהן ולבחור בהתאם.

 

מחירון שיווק באינטרנט בחברת איי אל ביז

 
*** מחירי הסעות לחתונה משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות הסעות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות הסעות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.