×


תפריט נגישות

מחירון הסעות לאירועים

כמה עולה הסעות לאירועים ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הסעות לאירועים מעודכן לשנת 2019 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "מדריך הסעות לאירועים."

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הסעות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

חוסכים לך זמן וכסף! באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש הסעות לאירועים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות הסעות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

כמה עולה הסעות לאירועים?

עלות הסעות לאירועים באוטובוס

* המחיר עבור הלוך+חזור לאוטובוס אחד   
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן הנסיעה   
* המחירים ללא עצירות ואיסוף אנשים בתחנות שונות   

הסעות לאירועים באוטובוס עד 50 ק"מ
 - 800-1,600 ש"ח

הסעות לאירועים באוטובוס עד 100 ק"מ
 - 1,500-2,000 ש"ח

הסעות לאירועים באוטובוס עד 200 ק"מ
 - 1,800-2,500 ש"ח

הסעות לאירועים באוטובוס עד 300 ק"מ
 - 2,500-3,200 ש"ח

הסעות לאירועים באוטובוס עד 400 ק"מ
-  2,700-3,800 ש"ח

 

עלות הסעות לאירועים במיניבוס (עד 20 נוסעים)   

* המחיר עבור הלוך+חזור למיניבוס אחד   
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן הנסיעה   
* המחירים ללא עצירות ואיסוף אנשים בתחנות שונות   

הסעות לאירועים במיניבוס עד 50 ק"מ
 - 600-1,200 ש"ח

הסעות לאירועים במיניבוס עד 100 ק"מ
 - 800-1,500 ש"ח

הסעות לאירועים במיניבוס עד 200 ק"מ
 - 1,400-2,000 ש"ח

הסעות לאירועים במיניבוס עד 300 ק"מ
- 2,200-3,600 ש"ח

הסעות לאירועים במיניבוס עד 400 ק"מ
- 3,400-4,500 ש"ח

 

עלות הסעות לאירועים במידיבוס (עד 40 נוסעים)   

* המחיר עבור הלוך+חזור למידיבוס אחד  
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן הנסיעה  
* המחירים ללא עצירות ואיסוף אנשים בתחנות שונות  

הסעות לאירועים במידיבוס עד 50 ק"מ
-  800-1,600 ש"ח

הסעות לאירועים במידיבוס עד 100 ק"מ
 - 1,500-2,000 ש"ח

הסעות לאירועים במידיבוס עד 200 ק"מ
-  1,800-2,500 ש"ח

הסעות לאירועים במידיבוס עד 300 ק"מ
-  2,500-3,200 ש"ח

הסעות לאירועים במידיבוס עד 400 ק"מ
 - 2,700-3,800 ש"ח

 

עלות הסעות לאירועים בוואן (עד 10 נוסעים)   

* המחיר עבור הלוך+חזור לוואן אחד   
* יתכנו שינויים במחיר על פי סוג  וזמן הנסיעה   
* המחירים ללא עצירות ואיסוף אנשים בתחנות שונות   
      
הסעה לאירוע בוואן עד 100 ק"מ
-  800-1,200 ש"ח

הסעה לאירוע בוואן עד 200 ק"מ
- 1,200-1,800 ש"ח

הסעה לאירוע בוואן עד 300 ק"מ
- 1,800-2,500 ש"ח

הסעה לאירוע בוואן עד 400 ק"מ
-  2,500-3,800 ש"ח
      

עלות השכרת לימוזינה

לימוזינה ליום שלם
- 1,800-3200 ש"ח  (מחיר ליום)

לימוזינה לחתונה מסיבת רווקים
-   1,800-3,200 ש"ח

לימוזינה לבר מצווה בת מצווה
-  800-1,200 ש"ח

לימוזינה עד 8 מטר
-  2,200-2,400 ש"ח

לימוזינות עד 10 מטר
-  2,400-2,600 ש"ח

לימוזינה לערב לילה
- 1,500-3,500 ש"ח

לימזינה ליום הולדת
-  1,000-1,200 ש"ח

**מחירון עודכן בתאריך 26.06.19

ט.ל.ח

 

מדריך הסעות לאירועים

בדרך אל החתונה: חברת ההסעות שתיתן לכם להרגיש כמו נסיך ונסיכה מהאגדות

"ואז הנסיך יפה התואר כרע ברך לפני הנסיכה ושאל: התנשאי לי?... החתונה המלכותית נערכה בארמון בעושר ובפאר אותם יזכרו תושבי הממלכה כל ימי חייהם". וכמובן: "והם חיו באושר ועושר עד עצם היום הזה".

כך מסתיימים חלק גדול מסיפורי הילדים שאנו מכירים. ובהתאם לכך, כך בדיוק דמיין כמעט כל אחד מאיתנו, כשהיה ילד או ילדה, את יום הנישואין שלו: רומנטי, חלומי, מפואר. כמו באגדות.

אבל כשמגיע היום המאושר, בעצם עוד הרבה לפניו, אנחנו בעיצומם של אין ספור סידורים, ארגונים והתעסקויות בהמון פרטים קטנים שיש לקחת בחשבון כדי להבטיח את הצלחת החתונה. ברגעים אלה, שיכולים להיות מאוד מתישים, קורה שאנו שואלים את עצמנו: למה לא גילו לנו הכל באגדות? איזה די.ג'י לקחו שם בחתונה המלכותית? כמה הם שילמו על מנה? הם לקחו חברה שווידאה את הגעת המוזמנים? ואיך הגיעו כל האורחים האלה אל הארמון? באוטובוסים של שירות הסעות לאירועים?

אבל מסתבר שיש תחומים בהם, אם מצאתם נותן שירות טוב, אתם באמת יכולים להרגיש כמו נסיך ונסיכה לערב אחד. במאמר זה נסקור את תחום ההסעות לאירועים. חברת הסעות טובה יכולה להוריד מכתפיכם את הדאגות של הסעת האורחים לאירוע, הסעת חתני השמחה ואפילו הסעות אומנים לאירועים, חבריהם הקרובים ובני משפחתם. לתחום ההסעות לאירוע יש חשיבות רבה להצלחת האירוע. ואכן, כשנושא זה מתבצע לשביעות רצונכם המלאה, האירוע שלכם, ממש כמו בסיפור, הופך לכזה שאתם, והאורחים שלכם, לא תשכחו כל ימי חייכם.

 

אז איך בוחרים חברת הסעות מומלצת?

האינטרנט מלא באין ספור חברות המפרסמות הסעות אוטובוסים לאירועים, הסעות מיניבוסים לאירועים ואפילו הסעות לימוזינה לאירועים. חברות הסעות במרכז, הסעות לאירועים בצפון, הסעות לאירועים בירושלים, הסעות לאירועים בראשון לציון... ועוד. המבחר רב ומבלבל. לכן מומלץ לבצע סקר שוק, לא להתעצל ולהתקשר למספר חברות, לשאול ולתחקר את כולן. גם בתחום הסעות לאירועים השוואת מחירים היא צו השעה. בשוק קיימות הסעות לאירועים בזול וגם הסעות ביוקר. וזה תלוי לא מעט, כמובן, בצרכים ובדרישות שלכם. בשורה התחתונה כדאי לברר, לשמוע המלצות ולהתמקח, עד שתמצאו את חברת ההסעות שתיתן לכם את השרות המקיף והטוב ביותר במחיר הוגן.

אבל עוד לפני כן עליכם לדעת בוודאות: מה הרכב המוזמנים שלכם? וכיצד הם יעדיפו להגיע לאירוע? כמובן שלמיקום האירוע יש משקל לא קטן בשיקולים הללו: ככל שהאירוע מרוחק יותר ממקום מגוריהם של רוב המוזמנים  - גובר הסיכוי שרבים מהם יעדיפו להגיע בהסעות מאורגנות ולא ברכבם הפרטי.

חשוב מאוד שעל ההזמנה יהיה כתוב באופן ברור כי יתקיימו הסעות לאירוע והיכן מקום המפגש ממנו תצא הסעה לאירוע. מקום המפגש צריך להיות נוח לגישה עבור רכבים גדולים ואוטובוסים, מרכזי, עם מגרש חנייה גדול עבור הרכב הפרטי של האורחים. בכל יישוב יש מקום מוכר וידוע ממנו יוצאים רכבי ההסעות לאירועים ובדרך כלל כדאי לדבוק בו.

לאחר שבחרתם חברת הסעות וודאו שהנהגים יודעים בדיוק היכן נמצא מיקום האירוע. אם יש הוראות הגעה מיוחדות או דרכים חלופיות כדי להימנע מפקקים – וודאו שהן יהיו בידי הנהג. לא כל אחד יכול להיות נהג רכב לאירועים. הוא צריך להיות סבלני, אדיב ומסביר פנים. כשאחד מהנוסעים הוא אדם מבוגר או מוגבל – הנהג נדרש לא אחת לסייע לעלייתו וירידתו מהרכב. וודאו שתקבלו נהג שתוכלו לסמוך עליו.

חשוב לא פחות למנות למבצע ההסעה (אוטובוס או מיניבוס) "מפקד הסעות". בדרך כלל מדובר במכר או קרוב משפחה אחראי ובעל כושר ארגון. יש לדאוג שבידיו של "המפקד" תהיה מפה של מיקום האירוע. אם יש מוזמנים בעלי דרישות מיוחדות, למשל כאלה המבקשים שיאספו אותם בתחנות שונות בדרך – הוא זה שצריך לוודא שהדברים אכן מתבצעים. הוא יהיה גם זה שיאלץ להכריע הכרעות קשות, כמו: האם להתחיל לנסוע גם אם אורח משמעותי כזה או אחר מאחר.

סוג האירוע שלכם הוא שיקבע לאיזה סוגי רכב תזדקקו. אם מצאתם חברת הסעות טובה באמת תמיד יהיה שם אחד הבכירים שיוכל לייעץ לכם ולהסתייע בניסיון הרב שלו לגבי סוג הרכב המתאים לכם. השכרת אוטובוסים לאירועים היא אמנם הדרך הנפוצה והמוכרת לרובינו, אבל היא ממש לא היחידה הקיימת. לברת הסעות רצינית יש צי רכב המאפשר מגוון אפשרויות למגוון אירועים, שחלקם עשויים להפתיע אתכם ולספק לכם מענה בלתי שגרתי.

לא תמיד נדרשת השכרת אוטובוס לחתונה, או השכרת אוטובוס לבר מצווה. לעיתים קרובות דווקא מיניבוסים לאירועים מהווים פתרון נכון יותר. יתכן מאוד ובחברת ההסעות ימליצו לכם, על סמך כמות ותמהיל המוזמנים שלכם, להעדיף דווקא מיניבוס לחתונה, או מיניבוס לחינה וכו'. השכרת מיניבוס לחתונה היא כמובן זולה יותר ולפעמים זה כל מה שנדרש. קיימת גם אפשרות נוספת: מידיבוס (אוטובוס לכמות של 20-40 איש). השכרת מידיבוס לבת מצווה או לבר מצווה, מלא בבני נוער צוהלים – החברים מהכיתה ובית הספר – יכול להיות פתרון מעולה לסוג כזה של אירוע.

אבל הסעת האורחים לאירוע אינה השירות היחידי שחברת הסעות טובה יכולה לספק לכם. ומה עם הנסיך והנסיכה עצמם? באגדות הם מגיעים לחתונתם בכרכרה מוזהבת הרתומה לשישה סוסים צחורים ואצילים. בימינו נפוץ יותר ויותר המנהג של הסעות לאירועים בלימוזינות. השכרת לימוזינה לחתונה, או לימוזינה לאירועים מיוחדים, היא חוויה מפנקת ובלתי נשכחת לחתני השמחה ולמי שמוזמן להצטרף אליהם (בדרך כלל חברים או בני משפחה קרובים). מלבד הסעה לחתונה ברכב מפואר ויוצא דופן, שכל העיניים בכביש ננעצות בו, זוכים הנוסעים לכמה דקות שלוות בדרך, אפשרות לנוח לפני ואחרי האירוע, וגם לאכול או ללגום משהו בחברת האנשים הקרובים אליהם ביותר. קיימת כמובן גם האפשרות של הסעות מוניות לאירועים, ועוד שלל אפשרויות של הסעות  VIP לאירועים. כל מה שצריך הוא להתייעץ עם חברת ההסעות שלך והם כבר ימצאו לכם את הפתרון המתאים לכם בדיוק.

כעת, כשתחום ההסעות לאירוע – תחום כבד משקל ומשמעותי מאין כמוהו – מצוי בידיים בטוחות של חברת הסעות טובה, מנוסה ואמינה – אתם בהחלט רשאים להתחיל ליהנות. אז אולי לא תחגגו בארמון אמיתי ולא תיסעו בכרכרה מוזהבת, אבל מלבד זאת אין שום סיבה שביום המאושר בחייכם לא תרגישו כמו נסיך ונסיכה אמיתיים מהאגדות (כולל החיים באושר ועושר). מזל טוב!

 

*** מחירי הסעות לאירועים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות הסעות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות הסעות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.