×


תפריט נגישות

מחירון הלבנת שיניים

מחפש לדעת כמה עולה הלבנת שיניים? שיננית מומלצת להלבנת שיניים.

 

כמה עולה הלבנת שיניים?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הלבנת שיניים מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : הכל על הלבנת שיניים.

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות שיניים מומלצות לטיפולי הלבנת שיניים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר להלבנת שיניים משינניות מומלצות, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש הלבנת שיניים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 מרפאות שיניים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי הלבנת שיניים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון הלבנת שיניים עודכן בתאריך 14.08.23

ט.ל.ח

 

סוג הטיפול והמחיר המומלץ

 

הלבנת שיניים בלייזר
1,500-1,700 ₪

 

הלבנת שיניים באמצעות קרן אור כחולה
1,100-1,300 ₪

 

הלבנת שיניים בסד
1,500-1,700 ₪

 

ZOOM שיטה להלבנת שיניים
1,000-,1,200 ₪

 

הלבנת שיניים ביתית
200-350 ₪


כמה עולה ציפוי שיניים?

 

ציפוי שיניים בשיטת למינייט
3,000-3,200 ₪ לשן

 

ציפוי שיניים בשיטת קומפוזיט
500-700 ₪ לשן

 

 


הכל על הלבנת שיניים


אם השיניים שלכם אינן לבנות כפי שהייתם רוצים, כדאי שתדעו שישנן מספר פעולות שתוכלו לעשות על מנת להעניק להם גוון לבן ונקי יותר. יחד עם זאת, גוון השיניים נקבע לא רק על ידי ציפוי האמייל שלהן, אלא גם על פי התכולה הפנימית שלהן, המשתקפת דרך האמייל שהוא שקוף חלקית.

 

באמצעות תהליך של הלבנה במרפאת שיניים, תוכלו להשיג את מקסימום הגוון הלבן שניתן להעניק לשן הטבעית שלכם, ואם תרצו גוון לבן ובוהק לחלוטין, יהיה עליכם לצפות את השן בתהליך מובנה הנקרא ציפוי שיניים, אך במקרה זה יהיה עליכם להתייעץ עם הרופא סביב השאלה האם במקום הלבנת שיניים כדאי לעשות ציפוי שיניים.


למה השיניים מצהיבות ואיך אפשר להימנע משיניים צהובות?

 

ובכן, לפני שנצלול לכל המידע אודות תהליך ההלבנה של שיניים צהובות, חשוב להבין תחילה מדוע השיניים מצהיבות מלכתחילה. תחילה חשוב להבין שהשיניים שלנו הן לא באמת לבנות.

 

המיקום שלהן בתוך הפה, וניגודיות הגוונים בין חלל הפה והשיניים, יוצרים אשליה שמדובר בשיניים לבנות, אך השן הלבנה ביותר היא אינה באמת לבנה למעט מקרים מאוד ספציפיים בהם האמייל הוא אטום מאוד כך שפנים השן אינו משתקף דרך האמייל.

 

בנוסף לכך, השיניים עוברות תהליך טבעי של הצהבה לאורך השנים, בעיקר בגלל חשיפה לחומרים סביבתיים היוצרים מגע עם השיניים בצורה של אכילה ונשימה.


מזונות וגורמים בולטים להצהבת שיניים


כל סוגי המזון המתועש משפיעים בסופו של דבר על גוון השן במידה כזאת או אחרת, אבל אפשר לציין מספר גורמים בולטים להצהבת השיניים ובהם: ניקוטין אצל מעשנים, קפאין בשתיית קפה, תבלינים כמו כורכום ותבלינים אחרים ועוד.

 

כמו כן, זיהום האוויר יכול להוסיף את השפעתו לאורך זמן, ובסך הכל השיניים שלנו נחשפות לכמויות גדולות של חומרים כימיים שונים שלאורך זמן מובילים לתהליך הצהבה של השיניים, ומרחיקים מאיתנו את החלום של שיניים לבנות וצחות.

 

גורמים אלה יוצרים את הגוון הצהוב בתהליך ארוך ואיטי של הכתמת השיניים, כשישנו מגוון של סוגי כתמים על השיניים כמו כתמים פנימיים או כתמים חיצוניים, ושאותם ניתן לסלק באמצעות תהליך של הסרת כתמים בשיניים.

 

אחרי שאמרנו את זה, שאלה נוספת שצריכה להעסיק אתכם היא איך לשמור על שיניים לבנות לאורך זמן? ועל השאלה הזאת תוכלו לקבל תשובות מכל שיננית מקצועית או רופא שיניים מוסמך.


איך מלבינים שיניים?

 

שיטות, תהליך, זמן טיפול, סיכונים ומוצרים


שיניים לבנות עם חיוך יפה היא פנטזיה של אנשים בכל רחבי העולם ולאורך כל ההיסטוריה, ואכן לאורך השנים פותחו שיטות שונות של הלבנת שיניים לרבות הלבנה ביתית באמצעות ערכה להלבנת שיניים ביתית או באמצעות מתכונים בייצור ביתי לחלוטין, הלבנה המבוססת על מרכיבים שונים שהבולט בהם הוא סודה לשתייה.

 

יחד עם זאת, אם אתם רוצים לעבור תהליך מקצועי של הלבנת שיניים, יהיה עליכם לפנות למרפאת שיניים המציעה את השירות באופן ספציפי ומוגדר.

 

הלבנה מקצועית מבוצעת במספר שיטות, ובהן הלבנת שיניים בלייזר בקליניקה, הלבנת שיניים בזום (ZOOM) קרן אור, הלבנת שיניים בסד ועוד מגוון רחב של שיטות וטכניקות הלבנה מקצועיות.


הלבנה ביתית באמצעות תרופות סבתא

 

וערכות הלבנה מקצועיות


בגזרת ההלבנה הביתית תוכלו לעשות שימוש גם במגוון מוצרים המוצעים כיום על ידי מותגים בולטים בעולם רפואת השיניים, המציעים משחות שיניים להלבנת שיניים והסרת כתמים של קולגייט, crest, אורביטול, אורל B, אלג'דיום, אוקסיפרש ועוד.

 

בתהליך הלבנה ביתי ניתן לסייע לתהליך ההלבנה באמצעות שטיפה במי פה מדי יום, ואפילו פעמיים ביום.

 

לחילופין, בביצוע הלבנת שיניים תרופות סבתא יכולות לספק לכם אפשרויות מעניינות שגם משיגות תוצאות טובות, אם כי אלו מבוססות בדרך כלל על סודה לשתייה שלאורך זמן גורמת לנזק לאמייל השן.

 

אחרי שאמרנו את זה, בהחלט מומלץ לעשות ניקוי שיניים אצל שיננית לפני ביצוע הלבנת שיניים, בין שאתם בוחרים בשיטה הביתית, ובין שאתם בוחרים בשיטה המקצועית.

 

מגוון רחב של טכניקות הלבנה

 

בבית או במכון מקצועי


הלבנת שיניים יכולה להתבצע במגוון דרכים, וככל שתעמיקו יותר בנושא, כך תוכלו לגלות שיטות רבות יותר ומגוונות יותר של הלבנת שיניים.

 

בכלל זה אפשר לציין מונחים כמו הלבנת שיניים עמוקה שאמורה לכאורה לטפל בשכבות העמוקות של האמייל, הלבנת שיניים טבעית המבוססת על חומרים טבעיים בלבד, הלבנת שיניים במכחול דק, שהיא שיטה בדיוק כפי שהיא נשמעת, המבוססת על צביעת השיניים בצבע עמיד, וכן טכניקות הלבנת שיניים הנקראות על שם המותגים שפיתחו אותן, ובהן הלבנת שיניים ברייטסמייל, הלבנת שיניים walking וכדומה.

 

חשוב להבין שבסופו של דבר, הלבנת שיניים הוא תהליך שמבוסס פחות או יותר על אותם חומרים ועל אותן טכניקות, כשבמקרים רבים, ההבדלים בין הטכניקות השונות הן שוליות, מינוריות, ולעיתים כלל לא קיימות ונובעות בעיקר משיקולי שיווק ותחרות.


כדאי להתייעץ עם רופא

 

ולברר את כל הנושא של הלבנת שיניים

 

לפני שאתם מבצעים את הלבנת השיניים, מומלץ מאוד להתייעץ עם רופא שיניים מקצועי ולברר את כל הנושאים שיכולים להיות רלוונטיים עבורכם לרבות הנושא של הלבנת שיניים בהריון, בירור לגבי שיטה מובילה להלבנת שיניים והיתרונות שלה על פני השיטות האחרות, טכניקות חדשניות של הלבנת שיניים תוך שעה, וכמובן גם כאשר מדובר על טיפול פשוט יחסית כמו הלבנת שיניים סיכונים שיכולים להיווצר בתהליך והשפעות ארוכות טווח על השיניים.

 

רופא מקצועי יוכל להסביר לכם גם על הטכניקות השונות וההבדלים ביניהן, כמו למשל מה ההבדל בין הלבנת שיניים לבין הבהרת שיניים, או מה ההבדל בין הלבנת שיניים Bleeching לבין הלבנת שינים Whitening, הבדל שמתבסס בעיקר על סוג החומר המשמש להשגת הגוון הלבן ועל עוצמת ההלבנה, אך כולל גם אלמנטים של סיכונים והשפעות על אמייל השן.


נסו להשיג המלצות וחוות דעת

 

מקצועיות סביב הטיפול

 

כמו כן, כאשר אתם מחפשים מקום מקצועי לביצוע הלבנת שיניים המלצות יכולות לסייע לכם מאוד, בעיקר אם אתם מכירים אנשים שביצעו את הטיפול ואתם יכולים לראות את התוצאות במו עיניכם.

 

חברים, בני משפחה, מכרים ואפילו רופאי שיניים שיכולים לתת לכם חוות דעת מקצועית, כל אלה הם אנשים שכדאי לפנות אליהם על מנת לזהות מקומות מקצועיים לביצוע ההלבנה.

 

בפנייה לאותם מקומות כדאי לשבת ולברר את כל המידע שאתם זקוקים לו, לצפות בתמונות של לפני ואחרי הלבנת שיניים מה מומלץ לעשות וממה כדאי להימנע וכדומה, ובהתאם לכך להעריך עד כמה מדובר במקום מקצועי שבאמת יכול לסייע לכם ליהנות משיניים לבנות במינימום סיכון לפגיעה בשיניים.

 

גם טיפול אחד שבוצע בצורה לא מקצועית יכול לגרום לנזק משמעותי לשיניים שלכם, ולכן חשוב להבין היטב מה אתם עושים והיכן.

 

המחיר הוא פרמטר חשוב,

 

אבל לחלוטין לא החשוב ביותר


לבסוף, נותרה שאלת המחיר של כמה עולה הלבנת שיניים? ובכן, עלות הלבנת שיניים יכולה להיות שונה מאוד ממקום למקום ומטכניקה לטכניקה.

 

אם אתם מחפשים הלבנת שיניים בזול באופן ספציפי, כדאי לפנות לרופא השיניים הפרטי שלכם או אפילו למרפאת השיניים של קופת החולים, ולבחון מה הם יכולים להציע לכם במחיר אטרקטיבי.

 

מכוני אסתטיקה, קליניקות להלבנת שיניים ומרפאות שיניים מקצועיות המציעות טיפולי שיניים אסתטיים מגוונים, יכולים להציע לכם מגוון סוגים של טיפולים בטכניקות שונות וברמות מחיר שונות.

 

כמו כן, בביצוע הלבנת שיניים השוואת מחירים יכולה לסייע לכם מאוד במציאת מקום שמציע גם שירות מקצועי וגם מחיר אטרקטיבי.