בקש הצעת מחיר לשירותים לעסק

מחירון הכל לעסק

כמה עולים שירותים עבור העסק  ?

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה ? ריכזנו עבורכם בתחתית הדף מחירון מלא ומקיף עבור הכל לעסק.

לא משנה איזה סוג מוצר או שירות אתם מחפשים...? יש לנו הכל מהכל , דפוס, מצלמות אבטחה, שירותי מיחשוב, ניקיון משרדים, מוצרי פרסום וקידום מכירות הכל מבתי עסק אמינים מאיזור מגוריכם.

מלבד המחירון המומלץ עבור שירותים לעסק תמצאו גם דילים שווים, מבצעים וקופונים למגוון שירותים נוספים עבור העסק.
 

 

מחירון הכל לעסק בקליק !

עלות מצלמת אבטחה לעסק? כמה עולה להדפיס פליירים? תעשו את החשבון...

 

קופות רושמות

התחום של קופות רושמות ביצע התקדמות מטאורית בשני העשורים האחרונים. אמנם קפיצה זו חבה רבות לעידן הטכנולוגי המתקדם ומתפתח על בסיס יומיומי, אך ההבדל בין הקופות של פעם לבין אלה של היום הוא ממש תהומי.


מה היה פעם?

נתחיל ממה לא היה פעם – ברקוד. כיום כמעט כל הטכנולוגיה מבוססת על ברקוד. בעבר לא היה צורך לא בברקוד, ולא בשום סוג של קופות רושמות. בחנויות, למשל, הייתה תווית מחיר על כל פריט, והמוכר היה מחשב ידנית או במחשבון את סכום כל המחירים של כל המוצרים. המכונה שכונתה "קופה רושמת" הייתה מכשיר גדול ומגושם, עם הרבה כפתורים, רועשת מאד, ומלבד להכניס את הכסף לתוך המגירה ולחשב את הסכום הסופי בסוף היום – לא היו לה עוד תפקידים.


ומה היום?

היום קופות רושמות הן מערכות אלקטרוניות דיגיטליות לכל דבר ועניין, והן עושות הרבה יותר מאשר לאגור את הכסף ולחשב את הסכום. הן מכילות מידע רב ביותר על כל הפריטים הקיימים בחנות / בית העסק: שם המוצר, מחיר, נפח או משקל, יצרן ועוד. הן בנויות באופן כזה שיש להזין שם משתמש וסיסמא כדי להתחיל להשתמש בהן, ובדרך זו יש לבעל העסק בקרה על מי עבד בקופה ומתי. יש מערכות מתוחכמות אף יותר, הכוללות אפילו שעון נוכחות לעובדים, והן ואפילו מפיקות מדי חודש את דו"חות הנוכחות, שעליהם מתבסס השכר.


קופה רושמת בחנויות

גם על התחום של המכולת השכונתית לא דילגה הטכנולוגיה. גם שם, חישוב מחיר המוצרים מתבצע על ידי קריאת הסורק את הברקוד על גבי המוצר, חישוב הסכום לתשלום, מילוי צ'ק במידת הצורך ותשלום בכרטיס אשראי – כולל ההתקשרות המחשבית אל חברת האשראי על מנת לקבל אישור לביצוע העסקה.

קופות רושמות מהסוג שנמצא בשימוש במכולות השכונתיות, גם מאפשר להזין לזיכרון את שמות הלקוחות הקבועים ולאפשר להם לשלם בהקפה דרך הקופה. הלקוח מקבל מספר או קוד זיהוי אישי, וכל קניותיו ינותבו למספר זה. אחת לפרק זמן מסוים, יבדוק בעל העסק על כמה עומד החוב של הלקוח כדי לסיימו ולהתחיל תקופת תשלום חדשה.


מערכות כריזה

לכל אחד מאיתנו כבר הזדמן להשתמש בשירותיהן של מערכות כריזה. אם בהודעה על ילד אובד במקום הומה אדם, באיתור בעליו של רכב החוסם כניסה / מפריע למעבר, בהודעה על תחילת פעילות ועוד.

כפי שמרמז השם, מערכות כריזה נועדו לכרוז הודעות למספר גדול של אנשים במקביל, או במקום גדול שמתקיים בו אירוע. במערכת זו גם יבוצע שימוש בשעת חירום כאשר יש להכווין אנשים או לסייע בפינוי החלל.
במקרים רבים משמשת מערכת כזאת להשמעת מוזיקת רקע .


אילו חלקים מרכיבים מערכת כריזה?

מגברים – יש בעלי הספק נמוך ויש בעלי הספק גבוה. יש מגברים הכוללים גנרטור חירום המובנה בתוכם, ויש כאלה שמחוברים לגנרטור חיצוני.

רמקולים – רמקולים שונים יהיו בשימוש כאשר מדובר בהשמעת מוזיקת רקע, או כשיש צורך להודיע הודעות. כמו כן ניתן לבחור בין סוגי רמקולים רבים כדי להתאים אותם לתנאי אקוסטיקה שונים.

מיקרופונים – מיקרופון יכול להיות נייד או נייח, הוא יכול להיתלות על הצוואר או להתאים להחזקה ביד. יש מיקרופונים שונים לדיבור ולשירה.


אילו שירותים נוספים ניתן לקבל מחברה העוסקת במערכות כריזה?

מכיוון שהעיסוק בתחום זה של מערכות כריזה הוא, כאמור, במכשירי שמע והגברה שונים, קיימות מספר חברות שבנוסף על שירות זה גם מציעות שירותים של הקלטות (סמויות ו/או גלויות), חיבור למערכת של טלוויזיה במעגל סגור, וכל זאת בהסתמך על המערכות הדיגיטליות שכיום, עם הקידמה, תומכות אחת בשנייה וניתן לשלב אותן בהרמוניה. במצב כזה יכולה חברה להציע מכלול שלם של שירותי צילום ושמע ואף לשלב זאת במערכות של ביטחון ואבטחה.

תת תחום של נושא מערכות כריזה הוא ייצור חלקים עבור רכבים של שירותי הביטחון והצבא – צופרים לניידות משטרה (משטרה אזרחית, משטרה צבאית ואפילו המשטרה הירוקה), ואמבולנסים, פנסים מהבהבים בצבעים הרלוונטים, ורמקולים שמאפשרים לאנשי כוחות הביטחון לדבר ולהודיע הודעות למספר גדול של אנשים (כמו למשל לתושבי שכונה שלמה) בלי לצאת מהרכב.

בעת קיום אירוע של מאות ואף אלפי אנשים במקום גדול ורחב ידיים, תפקידה של מערכת כריזה הכרחי ואין לוותר עליו. בזמן אמת קיומה של מערכת אף יכול להציל חיים.


מרכזיות טלפון

מערכת טלפוניות משותפות ומשוכללות תמיד היו קיימות, אך בהתקדם העידן הדיגיטלי במרוצת השנים האחרונות, גם על תחום זה הטכנולוגיה החדישה אינה פוסחת.

מרכזיות טלפון נמצאות בכל מקום: בבית ה"רגיל" של המשפחה הממוצעת, בבית הספר, במשרדים קטנים וגדולים ובחברות וארגוני ענק. כולם משתמשים בסוג כזה או אחר של מרכזייה.


מרכזייה – למה זה כדאי?

ריכוז מספר שלוחות תחת אותו מספר טלפון – כמו לדוגמא בבית פרטי. שימוש זה, אמנם, אינו נפוץ כל כך, אך הוא קיים בעיקר אצל משפחות עמידות אשר מאפשרות לכל בן משפחה להחזיק מכשיר טלפון בחדרו ובאמצעות המרכזייה יכול המתקשר לנתב את שיחתו אל האדם הרצוי.

ניתוב שיחות אל בעלי תפקידים שונים אשר לכל אחד מהם קיים מספר טלפון שונה. אל מרכזיות מסוג זה תגענה שיחות נכנסות אל החברה או הארגון – בדרך כלל מספר כללי הקל לשינון על ידי המתקשר. בנוסף, סוג זה של מרכזייה נוח מאד עבור ארגון בעל שלוחות רבות שמספריהן אינן מפורסמות ברבים.

לרוב, החברה מספקת שירותי מרכזיות תיתן ללקוחותיה גם מכשירי טלפון חכמים ומתקדמים.

ישנם ארגונים ומשרדים בהם כוללת המרכזייה גם תקשורת מחשבים משותפת לכל העובדים ו/או רשת אינטרנטית בין כל שלוחות הטלפון והמחשבים.

ברוב המכשירים והשירותים, קיימת אפשרות של הקלטת הודעות קוליות כחלק מהשירות של התקנת מרכזייה, מה שיכול לחסוך לחברה התעסקות עם חברה נוספת שנותנת שירות זה.


מה חשוב לבדוק לפני שרוכשים מרכזייה?

כמו בכל סוג של שכירת שירות – גם כאן חשוב לבצע סקר שוק בין החברות המציעות שירותי מרכזיות. נוח יותר לעבוד עם חברה אחת הנותנת גם שירות עבור טלפונים וגם עבור מחשבים, ובכך לחסוך את סקר השוק והפרוצדורה הכרוכה בשכירת חברה נוספת. יש אפילו חברות אשר בנוסף לשירותי טלפוניה ומחשוב גם ייתנו שירותים של אבטחה, שמירה ומעקב עם טלוויזיות במעגל סגור. חשוב לוודא שהחברה עומדת בכל דרישות התקן לעיסוק וטיפול במוצרי תקשורת (אם מדובר, לדוגמא, בלוויינים או אנטנות) ושבעת הצורך – החברה תיתן תמיכה ותיקח אחריות על תקלה או פגם בציוד.


גלאי עשן – מומלץ ביותר להתקין אותו

הפתגם הידוע אומר ש"אין עשן בלי אש". אמנם קיימות מספר תיאוריות פיזיקליות שהפריכו את אמיתותו של הפתגם, יחד עם זאת – על סמך משפט זה מתבססים גלאי העשן ומערכות שלמות לאיתור וגילוי אש. ההנחה הבסיסית היא שבמקום שבו יש עשן – יש גם אש, או שהיא עלולה להתפרץ תוך שניות. לכן, תחום העיסוק ממוקד יותר בגילוי של עשן - ולא של אש. בנוסף, עשן עשוי להתפזר לתחום שטח רחב יותר ומאפשר שימוש בפחות מיכשור.

כאשר פורצת אש במקום מסוים, היא ממוקדת באותו איזור בלבד. מלבד חום בקרבת מקום – עלול להיווצר מצב שבו אין איש יודע על קיומה של האש. כאן נכנסים לפעולה גלאי עשן. אשר כשמם כן הם – הם רגישים לכל סוג של עשן ומתריעים מפניו בקולי קולות, באמצעות תווים דיגיטליים שיופיעו על מסכי בקרה, בצורת אזעקה שתופעל ואף על ידי זרנוקי מים שיתחילו לפעול.


יתרונות של גלאי עשן

• כאמור, מדובר במכשירים אשר רגישים לכל סוג של עשן. כך גם – לדוגמא – כשמדובר בעשן של סיגריות. גלאי העשן עשוי לגלות עשן מסיגריה שלא כובתה כראוי, ולהתריע על מקום הימצאותה בטרם תידלק אש.

• במקומות שמועדים לאש, או חללים מסוימים המכילים פריטים או חפצים העלולים להתלקח מהר, יש לגלאי העשן משמעות גדולה במיוחד. לרוב יהיו אלה מחסנים, האנגרים גדולים, או מקומות ריכוז של חומרים בעלי פוטנציאל התלקחות גבוה: בדים, קמח, מחסני כימיקלים ועוד.


חסרונות של גלאי עשן

• יתרון הרגישות של גלאי העשן עלולים גם להיות בעוכריהם – גלאי הממוקם, למשל, בסמיכות לאתר בנייה או במקום שהאבק בו רב מאד- עלול להתריע התראות שווא מספר גדול של פעמים, ובכך לאבד מאמינותו.

• אם מדובר בגלאי המותקן על תקרה גבוהה, הוא עלול לא לאתר את מקור העשן, ועד שתתגלה האש או שמא, חלילה, תפרוץ אש - עלול להיות מאוחר מדי.

התקנת גלאי עשן חייבת להתבצע על ידי מומחים בתחום. בנוסף לכך, מבנה אשר חסר באמצעים לגילוי עשן ואש לא יקבל אישור ממכבי אש, ולא יורשה לפתוח את שעריו בפני אנשים ולא בפני סחורה.


שעון נוכחות – טוב לכל הצדדים

שעון נוכחות הוא כלי עזר חשוב ביותר בידי מנהלים בכדי לקבל תמונה נכונה, אמינה ומדויקת, בהקשר של שעות העבודה של העובדים, כך שלא יהיו ספקות, אי הבנות, אי דיוקים, וחילוקי דעות לגביהן. גם אם במחשבה ראשונה נדמה כאילו שעון נוכחות הוא "האח הגדול" העוקב אחר העובד, הרי שגם לעובד יש אינטרס ברישום חד משמעי וחסר ספק בנוגע לפרטי שעות העבודה שלו, כך שהוא יקבל את המגיע לו כולל כל השעות הנוספות.


שעון נוכחות – עונה על דרישות החוק

על פי תיקונים 24 ו- 25 בחוק הגנת השכר, שנכנסו לתוקפם בתאריך: 1.2.2009, על המעביד חלה חובת רישום מדויק של ימי העבודה ושעות העבודה של כל עובד בתלוש השכר שלו. בכדי שיהיה בידי המעביד רישום מהימן של השעות, מומלץ לו להשתמש בשעון נוכחות, אשר המידע הרשום בו יכול להוות הוכחה חותכת לגבי מה שנכתב בתלוש המשכורת.


סוגים של שעוני נוכחות

שעון נוכחות פשוט - הוא שעון הנוכחות אשר שעת כניסת העובד למקום העבודה, ושעת היציאה ממנה מוטבעות על כרטיס קרטון, אשר מכניס העובד לשעון, ומוציא לאחר ההדפסה. את המידע הנרשם בשעון נוכחות מסוג זה יש להעביר למרכז מידע או למחשב בו מנוהלת הנהלת החשבונות של מקום העבודה.

שעון נוכחות אלקטרוני - הוא שעון בו נרשמים הפרטים הרלוונטיים ישירות בשעון, ומועברים, בדרך כלל באמצעות האינטרנט, אל מחשב המרכז את הנתונים, לאחר שהעובד העביר בשעון כרטיס מגנטי ובו פרטיו האישיים. כרטיסים מגנטיים מתוחכמים יותר הם אלה אשר המידע נרשם גם עליהם, בנוסף לכל שהוא נרשם בשעון.

שעוני נוכחות אלקטרוניים נוספים מאפשרים העברת המידע דרך הטלפון. כל עובד מקבל סיסמא אישית, אותה הוא מקיש כהוכחה לכניסתו למקום העבודה, מטלפון מסוים במקום העבודה. דרך זו מתאימה לעובדים אשר נמצאים רחוק ממטה החברה.


חותמות – עולם גדול של אפשרויות

החזקת חותמת ביד היא חלק מניהול תקין של מוסדות, חברות, ארגונים, עמותות ועוד, החל מעצמאי בודד ועד לחברה גדולה. כל אחד מהם מחזיק לפחות חותמת אחת, ולעיתים אף מספר חותמות לצרכים שונים. החותמת מהווה אסמכתא חוקית של אותו מוסד על גבי הזמנות, חשבוניות, צ'קים, קבלות ועוד.


מגוון גדול בשוק

ניתן היום למצוא בשוק מגוון גדול ביותר של חותמות. שלא כבעבר, את החותמות לא צריך להשקיע בכל פעם בכרית הדיו הנילוות, הן מגיעות עם כרית מובנית, כך שאפשר מיד להחתים מה שצריך.

אפשר להזמין היום חותמת בצורות שונות: עגולות, אובליות, ומרובעות. החותמות מגיעות במספר גדול ביותר של גדלים, החל מחותמות קטנות יחסית, עד לחותמות גדולות ביותר.

על החותמות אפשר למצוא מידע מגוון: פרטים אישיים, תאריכונים, מספרונים או נומרטורים אוטומטיים.
הטקסט המופיע על החותמות תלוי במטרתה: אנשי מקצוע עצמאיים נוהגים לכתוב את השם, התואר, התפקיד, ומספר הרישיון של: עורך דין, רופא, אחות, או מספר תיק במע"מ.


חותמות מיוחדות

יש חותמת קטנה אשר נמצאת בתוך עט, בחלקו האחורי – היא מהווה מתנה יפה לבוגר רפואה, עריכת דין ועוד. יש בשוק חותמת קטנה אשר מאפשרת פתיחה, החתמה וסגירה ביד אחת, כך שהמשתמש בהן, יכול לחתום תוך כדי תנועה, כמו לדוגמא רופאים ואחיות.


הזמנת חותמות

אתרים רבים באינטרנט מציעים הזמנת חותמת, ומשלוח לכל חלקי הארץ. אפשר לבחור את סוג החותמת, את גודלה, את הצבע שלה, ואת הטקסט שצריך להיות מוטבע בה. טכנולוגית הלייזר, המשמשת את הענף, מאפשרת הכנת חותמת מדויקת ביותר, בהתאם לפונט שביקש הלקוח, כולל סמל של מוסד או לוגו של חברה, והכול בדייקנות רבה. תוך זמן קצר ביותר החותמת מגיעה לידי המזמין.


חותמת למשטחים שאינם סופגים

גוף האדם – מועדוני בילוי, גני שעשועים, ועוד, מחתימים את הנכנסים לבילוי על היד בדיו סמויה, אשר מתגלה באור אולטרה סגול, כך יש להם אפשרות ביקורת לגבי מי ששילם. דיסקים, נייר כרומי, שיש, בדים, גומי ועוד – החתמה עליהם נעשית כאשר מורחים צבע על כרית דיו ריקה, בזמן סמוך להחתמה. יש להמתין כדקה עד שהצבע מתייבש, ואז לנקות את הכרית, עד השימוש הבא.

שעון ביומטרי - הוא שעון שהפרטים הנרשמים בו מועברים לאחר שהעובד העביר את כף ידו או את אצבעו על המכשיר. אם את הכרטיס המגנטי אפשר להעביר מיד ליד, הרי שטביעת אצבע מחייבת נוכחות העובד, ואי אפשר לזייף אותה.


משלוח הודעות SMS - לחיצה אחת, הודעות רבות

התפתחות הטכנולוגיה מאפשרת לעשות דברים שבעבר אפילו לא חלומנו על קיומם. בתי עסק, מועדוני לקוחות, מוסדות לימוד, חברות בכל גודל ועוד, כולם יכולים לעשות משלוח הודעות SMS, לתפוצה גדולה מאוד של אנשים בלחיצת כפתור אחת בלבד. בעבר, בכדי להגיע בדיוור ישיר לקבוצה גדולה של אנשים היה צורך להדפיס עשרות ומאות דפים, להכניס כל אחד למעטפה, לכתוב את הכתובת ולבייל. לא עוד!


היתרונות של שירותי משלוח הודעות

חברות רבות מציעות שירות זה של משלוח הודעות SMS למספרי טלפונים רבים, השייכים לכל חברות הסלולר הפועלות בארץ. יש חברות המציעות תוכנות להורדה, יש חברות אשר מאפשרות כניסה לאתר אינטרנט ייעודי ועוד. בכל מקרה, התוצאה היא אותה תוצאה – דיוור ישיר, מיידי וקל. למספר בלתי מוגבל של נמענים. שליחת ההודעות זולה יותר משיחות טלפון מקבילות, ומהדפסת כמות גדולה של פליירים, ובנוסף, היא חוסכת באופן משמעותי בכוח אדם לארגון השולח.


משלוח הודעות SMS – לשם מה?

כל ארגון אשר רוצה לשמור על קשר עם חברים / לקוחות / בתי אב ועוד, יכול לעשות זאת היום בקלות, ובכך להגדיל את הנראות שלו, וליידע את קהל היעד בכל מידע שנראה לו חשוב ומשמעותי, החל מבית ספר שרוצה להודיע על אירוע (קשה לסמוך על כלל הילדים שימסרו את ההודעה בבית), דרך חברה שעורכת כנס, ורוצה ליידע את כלל לקוחותיה, ועד חנות שעורכת מבצע מכירות, ורוצה להגדיל את מכירות העסק.

מערכות משלוח הודעות SMS מאפשרות שליחת הודעות דחויות, מה שהופך את הודעות לכלי משמעותי בכל תוכנית שיווקית. אפשר לתכנן בתוך המערך השיווקי איזה הודעות יישלחו, לאיזה פלח של לקוחות, על פי איזה קטגוריות ועוד.

 

שליחת הודעות – מידע דו כיווני

מעבר למשלוח הודעותSMS , מערכות רבות מאפשרות הזרמת מידע דו כיווני. שולח ההודעות יכול לקבל מידע שעשוי להיות חשוב ומשמעותי עבורו. המערכות יכולות לספק מגוון גדול של דוחות, כמו: האם הודעות הגיעו ליעדיהן, האם הן נפתחו ונקראו על ידי המקבל, האם יש הודעות שנכשלו ועוד.


מכונות צילום – שהן עוד הרבה יותר

שימוש בציוד מיכון טוב, איכותי ואמין הוא היום בבחינת הכרח במשרדים המודרניים, בעידן התחרות הגוברת, בהם נדרשים פתרונות מהירים, ומידע זמין בלחיצת כפתור, לכל אחד מהדרגים במערכת. מכונות הצילום היום הן יותר מאשר מכונות המצלמות מסמכים, הן חלק ממרכז צילום הכולל הדפסה, סריקה, שליחה וקבלה של פקסים וכמובן גם מכונות צילום.


מכונות צילום – מבחר גדול

חברות רבות מציעות מגוון כמעט אין סופי של מכונות צילום: מכונות חדשות ומכונות משומשות, מכונות גדולות ומכונות קטנות, מכונות שרק מצלמות ומכונות שגם מדפיסות, מכונות בקנייה מלאה או מכונות בהשכרה, מכונות לצילום בגודל סטנדרטי או מכונות לצילום בדפי נייר גדולים מ – 4A ועוד.

מכונות הצילום המודרניות והחדשניות משמשות גם כבית דפוס מיניאטורי. יש מכונות אשר משדכות את הדפים המצולמים באחד הקצוות, לאורך אחת הצלעות ואפילו באמצע, כלומר, אפשר להפיק במשרד, באופן עצמאי –חוברת. בנוסף, יש בנמצא גם מכונות צילום המצלמות צילומי צבע באיכות טובה מאוד.


שיקולים בבחירת מכונת צילום למשרד

לפני הכנסת מכונות צילום למשרד חשוב ביותר להתייעץ עם אנשי מקצוע בתחום, בכדי להתאים את המכונה או המכונות לגודל המשרד. גודל המשרד לא רק מבחינה פיזית, אלא גם מבחינת מספר הנקודות הזקוקות לשירותיה של המכונה: אם המכונה משמשת רק לצורך צילום, זה דבר אחד, ואם המכונה משמת כמדפסת - נשאלת השאלה כמה מחשבים אמורים להיות קשורים אליה.

עלות מכונת צילום מורכב מעלות המכונה, ומעלות של כל צילום: נייר, וטונר. גודל המכונה צריך להתאים למספר הצילומים הצפוי ביום, השבוע ובחודש. מומלץ לעשות סימולציה של מספר צילומים בחודש על פי עלות של השכרה ועל פי עלות של קנייה, ולהחליט בהתאם על הכיוון הרצוי.

אחד הדברים המשמעותיים ביותר שצריך לקחת בחשבון בהקשר של מכונות ציוד הוא השירות הטכני. מכונת צילום שמפסיקה לעבוד, יכולה לשתק בצורה דרמטית משרד שלם. לכן, לפני התקשרות עם חברה חשוב לבדוק את אופן השירות שהיא נותנת, את זמינות הטכנאים שלה ואת מידת המקצועיות שלהם (את אלה אפשר לדעת מהמלצות עם מי שכבר עובד עם אותה חברה).


דיו למדפסת – שוק תחרותי

השוק של כל סוגי הדיו למדפסות, וטונרים למכונות צילום הוא אחד התחרותיים שקיימים בארץ. בגלל היות השוק כה תחרותי – מציעות החברות מבצעים ושירותים, שכל כולם מיועדים לשכנע ללקוח לבחור בהן. בנוסף, דיו למדפסת הוא מוצר הנמצא בשימוש זמן רב עד שנגמר, כך שקיימת בעצם מלחמה על כל לקוח ולקוח.


סוגי דיו הקיימים בשוק

1. דיו המבוסס על פיגמנטים, הנדבק למשטח עליו הוא מונח.
2. דיו המבוסס על צבע. הוא אינו מודבק ולכן הוא עלול לנזול ולזלוג מהמשטח.


דיו למדפסות שונות

הטכנולוגיה האחרונה בתחום של דיו למדפסת היא מדפסות הזרקת דיו. בעבר היו בשימוש מדפסות שנקראו "מדפסת סיכות", וכיום מדפסות הזרקת דיו הן השולטות בשוק המדפסות. מכיוון שמדובר בטכנולוגיה נוחה ונגישה, הפכו מדפסות אלה לפריט חובה כמעט בכל בית.

חברות המציעות שירותים הקשורים לדיו למדפסות, נותנות מענה בדרך כלל גם לטונרים למכונות צילום משרדיות, מדפסות תעשייתיות, פקסים, מדפסות לייזר וסוגים שונים של מכשירים משולבים. חשוב לבחור בחברה הנותנת אחריות למוצריה, מה שמביע אמון של החברה בעצמה ובשירותים שהיא מספקת.


סוגי השירותים המוצעים

חברות רבות מציעות שירותים רבים לנוחיותו של הלקוח, על מנת להקל עליו ולבוא לקראתו. רבות מהן תגענה אליו הביתה או למקום עבודתו, וכמובן יציעו מחירים אטרקטיביים עבור אספקה של דיו למדפסת בכמות גדולה.

כשמדובר בחברות וארגונים גדולים המחזיקים בכמות רבה מאד של מדפסות ו/או מכונות צילום מסמכים, קיים שירות של מיחזור המחסניות של דיו למדפסת. בדרך זו כולן מרוויחים: החברה – שמקבלת מחירים אטרקטיביים ושירות עד הדלת, החברה המספקת – שמקבלת עבודה רבה מחברה גדולה תמורת תגמול גבוה, ודבר חשוב עבור כולם – מיחזור מחסניות הדיו. באמצעות מיחזור זה, המחסניות לא מושלכות לאשפה, אלא מוחזרות לחברה המספקת וממולאות פעמים נוספות לשימושים חוזרים.


נקודה לתשומת לב

חשוב לוודא היכן מיוצרים המוצרים שחברה מציעה, על מנת להיות בטוחים שהדיו או הטונר מתאימים למכשיר הספציפי ולא ייגרמו לתקלה. קיימים פריטים רבים בשוק שמיוצרים באיכות ירודה ואינם מתאימים. לא רק שאינם מתאימים, הם אפילו עלולים לגרום לתקלות ולתפקוד לקוי של המכשיר המדובר.


הקלטת שיחות – מוקדי שירות לקוחות

הקלטת שיחות קיימת כמעט בכל תחום שבו מעורבות שיחות טלפון: שיחות פרטיות של משפחה ממוצעת, ציתות (סמוי או גלוי), הקלטה של דיון באמצעות רשמקול המונח בין הדוברים ועוד. אך אין ספק שתחום זה נמצא בשימוש הרחב ביותר במוקדי שירות הלקוחות של כל החברות כמעט, ובכל סוגי השירותים: שיחה ראשונית של פנייה ללקוח, שיחת מכירה, שימור לקוחות, קבלת חוות דעת או ניתוק משירות.


לשם מה מבצעים הקלטת שיחות במוקדי שירות לקוחות?

• בקרה פנימית על מוקדני השירות – האם הם מדברים בצורה אדיבה, ברורה, רהוטה, האם הדיבור מכבד את הדובר וגם את העומד מן הצד השני.

• תיעוד של שיחות – לעיתים מדובר בשלב הראשון של היקשרות בין הלקוח ובין המוקדן המייצג חברה. במידה ושלב זה היה מתבצע באופן פרונטלי פנים מול פנים, היה צורך בחתימה של הלקוח על מסמכים. מכיוון שהשיחה מתבצעת בטלפון, יש להביא את הלקוח לאמירה ברורה של הסכמתו לקבל השירות או המוצר אחרי שהוסברו לו התנאים. הקלטה זו תהיה קבילה אפילו בבית משפט במידה ומי מהצדדים יטען לאי הסכמה / אי הצגה מלאה של פרטי ההיקשרות.

• שיפור השירות במוקד – מערכות דיגיטליות מתוחכמות של הקלטת שיחות יכולות לבצע ניתוחים סטטיסטיים של השיחות המוקלטות: משך השיחה, אילו מילים נאמרו מספר רב במהלך השיחה, האם טון הדיבר עלה או ירד – גם של המוקדן וגם של הלקוח מן הצד השני. שימוש נכון של הנתונים האלה יכול להביא לשיפור השירות וייעול סביבת העבודה במוקד.


מה מציעות מערכות אלקטרוניות של הקלטת שיחות כיום?

כאמור, מערכות אלה מסוגלות כיום לנתח פרמטרים שונים של השיחה שבוצעה. יש כאלה שיציגו את הנתונים בצורת פלט על גבי נייר ויש כאלה שיציגו את הנתונים על גבי מסך מחשוב. כל המערכות מציעות אפשרויות רבות של נתונים לניתוח הניתנות לבחירה, כך שמנהל מוקד או חברה יוכל לבחור את הפרמטרים שחשובים לו ולהתמקד בהם. מערכות מתוחכמות אף יותר יזהו באמצעות חתימה קולית מי המוקדן שביצע את השיחה ויידעו להבדיל בין המוקדנים על פי חתימות אלה.


הפקת תלושי שכר – מקצוע בפני עצמו

תלוש השכר אינו עוד "לוקש" - נייר צר וארוך, אשר הפרטים הכתובים עליו אינם ברורים במיוחד למקבל. על פי תיקונים 24 ו- 25 בחוק הגנת השכר, שנכנסו לתוקפם בתאריך: 1.2.2009, על המעביד חלה חובת רישום מדויק ומפורט של ימי העבודה ושעות העבודה של כל עובד בתלוש השכר שלו, כך שהעובד יוכל לקרוא ולהבין את הרכב המשכורת אותה קיבל.

בכדי שאפשר יהיה לתת לכל עובד את תלוש השכר האישי המותאם, על פי כללי החוק, ארגונים רבים פונים אל חברות חיצוניות לשם הפקת תלושי שכר לעובדיהן.


מי יכול להפיק תלושי שכר?

הפקת תלושי שכר איננה חלק מהמיומנות של מנהל חשבונות, ח?שבות שכר היא חלק ממקצועו של רואה חשבון, אשר עבר את בחינות לשכת רואי החשבון בישראל, והתמחות מתאימה. חשב השכר חייב להיות בקיא בכל החוקים, על הדקויות שבהם, בהקשר של שכר Vעובדים במשק.

לא כל חברה קטנה יכולה להחזיק ברשותה רואה חשבון אשר יוכל לדאוג לתלושי השכר של כל העובדים בחברה מידי חודש בחודשו, ולכן, בתי עסק קטנים פונים אל ח?ברות אשר מתמחות בכך, חברות המציעות שירותי הפקת תלושי שכר לעובדים.


מה כולל תלוש שכר של עובד?

יש היום תוכנות רבות שנותנות מענה טוב ונכון לצורך הפקת תלושי שכר, יחד עם זאת, את המידע הנחוץ צריך להזין איש מקצוע בתחום, ויש להתאים את התוכנה לכל חברה בנפרד, על פי סוג העבודה שמבצעים העובדים, ועל פי הנתונים הנאספים לגביהם.

על העובדים לקבל את תלושי השכר בכל חודש, כאשר המשכורת משולמת עד התשעה בחודש העוקב, ואלה מבטיחים שהעובדים מקבלים את הזכויות הסוציאליות המגיעות להם.

בנוסף, הפקת תלושי שכר צריכה להכיל מידע רב לעובד: משכורת הבסיס, גמול עבור שעות נוספות, מספר השעות ואחוז התשלום עליהן (125%, 150%, 200% וכו'). כמו כן, דמי נסיעה, דמי הבראה בזמן המתאים, ימי חופשה שנפדו וימי חופשה שעומדים לזכות העובד ועוד. חברה מקצועית גם מפיקה את טופס 106 לכל עובד אחת לשנה, בזמן הנדרש. בחברות רבות, שעון הנוכחות מזין את הנתונים באופן ישיר לתוכנות המפיקות את תלושי השכר. 

 

סוג שירות לעסק וטווחי מחירים

עלות מצלמות אבטחה     
      
מצלמות דמה   
100-400 ש"ח
      
מצלמת אבטחה ממונעת
3,000-13,000 ש"ח
      
מצלמת אבטחה עם זום 
600-2,200 ש"ח
      
מצלמת אבטחה עם IP    
400-2,200 ש"ח
      
מצלמת אבטחה אינפרא אדום
ברזולוצייה גבוהה 
500-1,500 ש"ח
      
מצלמת אבטחה אינפרא אדום
ברזולוצייה בינונית 
300-1,000 ש"ח
      
מצלמת אבטחה אנטי ונדאלית
1,000-3,500 ש"ח
      
התקנת מצלמת אבטחה
200-500 ש"ח
      
      
מחירון מערכות אזעקה
      
מערכת אזעקה  
1,200-2,500 ש"ח
      
גלאי נפח חיצוני 
550-1,100 ש"ח
      
גלאי נפח פנימי 
300-650 ש"ח
      
לחצן מצוקה אלחוטי 
350-850 ש"ח
      
מערכת אינטרקום 
900-1,300 ש"ח
      
מצלמה נסתרת 
500-1,000 ש"ח
      
מתאם חייגן סלולרי  
450-900 ש"ח
      
      
עלות שירותי מחשוב לעסקים     
      
ביקור טכנאי מחשבים  
100-220 ש"ח
      
בדיקת מחשב שולחני (PC) במעבדה
100-220 ש"ח
      
בדיקת מחשב נייד במעבדה
100-220 ש"ח
      
פירמוט והתקנה מחודשת של המחשב
100-400 ש"ח
      
      
מחירון ניקיון משרדים     
      
ניקוי משרדים פעם בשבוע 
1,500-2,500 ש"ח
      
ניקוי משרדים פעמיים בשבוע 
4,000-8,000 ש"ח
      
ניקוי משרדים מידי יום בשבוע 
8,000-15,000 ש"ח
      
      
מחירון מוצרי פרסום וקידום מכירות     
      
מצתים
0.9-2 ש"ח (מחיר ליחידה)
      
שקיות אל בד
1.5-3.5 ש"ח (מחיר ליחידה)
      
עטים 
0.6-2 ש"ח (מחיר ליחידה)
      
עצי ריח
1.5-3 ש"ח (מחיר ליחידה)
            
      
מחירון דפוס     
      
כרטיסי ביקור דו צדדי + צבעוני
(1,000) 
180-200 ש"ח
      
פליירים דו צדדי + פרוצס + A5 +
נייר כרומו (5,000)  
450-550 ש"ח
      
הדפסת גלויות צבע מלא דו צדדי
(2,000)
350-400 ש"ח
      
נייר מכתבים צבע אחד
(500) 
200-250 ש"ח
      
הדפסת מעטפות 2 צבעים
(1,000) 
350-370 ש"ח
      
פולדרים דו"צ + כיס 1 + נייר כרומו
300 גרם (5,000)  
7,000-7,500 ש"ח
      
פנקסי חשבוניות, קבלות
- 4 יחידות גודל נייר A5    
70-90 ש"ח
      
      
מחירון שילוח בינלאומי     
      
הובלה אווירית למזרח הרחוק עד 1 קוב (D2D)   
1,300-2,000 $
      
משלוח אקספרס אווירי עד 5 קילו 
150-650 ש"ח
      
דואר אוויר עד משקל של 1,000 גרם 
20-100 ש"ח
      
      
מחירון שיווק באינטרנט 
      
מחירון בניית אתרים     
      
בניית אתר אינטרנט תדמיתי לעסק 
2,500-30,000 ש"ח
      
בניית אתר אינטרנט כולל חנות אלקטרונית
5,000-30,000 ש"ח
      
אתר באיפיון אישי כולל טפסים
ופיתוחים ייחודיים 
10,000-30,000 ש"ח
      

מחירון קידום אתרים     
      
קידום אתר תדמיתי לחברה קטנה 
1,000-1,500 ש"ח לחודש
      
קידום אתר תדמיתי לחברה גדולה
3,000-6,000 ש"ח לחודש
      
קידום דף אוהדים בפייסבוק 
1,000-1,500 ש"ח לחודש
      

מחירון לידים     
      
לידים בתחומי הבריאות 
30-70 ש"ח (מחיר פר ליד)
      
לידים  בתחום האסתטיקה
30-70 ש"ח (מחיר פר ליד)
      
לידים ניתוחים פלסטיים
40-100 ש"ח (מחיר פר ליד)
      
לידים בתחום הסעות
10-30 ש"ח (מחיר פר ליד)
      
      
מחירון רואה חשבון     
      
פתיחת תיק במס הכנסה 
500-1,500 ש"ח
      
דוח שנתי עסקים  
1,000-3,000 ש"ח
      
דוח שנתי חברות 
5,000-6,000 ש"ח
      
ניהול חשבונות חודשי
350-600 ש"ח לחודש
      
      
מחירון עורך דין     
      
עורך דין מסחרי
10-15% מערך התביעה
      
עורך דין פטנטים
10,000-12,000 ש"ח
      
עורך דין פשיטת רגל 
2,000-10,000 ש"ח
      
עורך דין דיני מיסים  
10-20% מערך התביעה

ט.ל.ח

עדכונים אחרונים
מחירון הצטרפות לחבילות פלאפון
השוואת מחירים חבילות הצטרפות לפלאפון
מחירון הוט אינטרנט
מבצעי הוט אינטרנט
מחירון יבוא תכולת בית מסין
כמה עולה לייבא תכולת בית מלאה מסין?
מחירון תואר ראשון ושני
מדריך מקיף ללימודי תואר
מחירון איתור נזילות מים
הכל על איתור נזילות מים
מחירון השתלת שיניים בשיטת all on 4
כל מה שצריך לדעת לפני השתלת שיניים בשיטת all on 4
מחירון עיבוי שפתיים
הכל על עיבוי שפתיים
כמה עולה להשכיר לימוזינה?
מחירון השכרת לימוזינה בקליק !
מחירון מוצרי פרסום וקידום מכירות
מחירון מלא ומקיף עבור מוצרי פרסום וקידום מכירות.
מחירון השכרת רכב
מחירון השכרת רכב בקליק !