×


תפריט נגישות

מחירון הזעת יתר

כמה עולה טיפול להזעת יתר?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון טיפולי הזעת יתר מעודכן לשנת 2023 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "כל מה שצריך לדעת על הזעת יתר ועל איך מתמודדים איתה".

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של מרפאות יופי בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר לטיפול בהזעת יתר, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש קליניקות לטיפולי הזעת יתר, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 קליניקות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

סוגי טיפולי הזעת יתר וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון הזעת יתר עודכן בתאריך 01.06.23

ט.ל.ח

 

עלות טיפולי הזעת יתר באמצעות הזרקות 


הזרקות בבית השחי
מחיר : 3,000-3,500 ₪

 

הזרקות לטיפול בהזעת יתר בפנים
מחיר : 1,200-1,300 ₪

 

הזרקות לטיפול בהזעת יתר בכפות הידיים
מחיר : 4,500-4,700 ₪

 

הזרקות לטיפול בהזעת יתר בכפות הרגליים
מחיר : 5,500-5,700 ₪


עלות ניתוח פלסטי נגד הזעת יתר


ניתוח הזעת יתר בכפות ידיים

2,000-6,000 ₪

 

ניתוח הזעת יתר בבית השחי

1,200-5,000 ₪

 

ניתוח הזעת יתר במצח

1,200-4,500 ₪

 

ניתוח הזעת יתר בחזה

5,000-10,000 ₪

כל מה שצריך לדעת על הזעת יתר ועל איך מתמודדים איתה


ישראל היא מדינה חמה, אין על זה ויכוח. הקיץ הוא העונה הדומיננטית, ונראה שגם בחורף אפשר למצוא ימים חמים מאוד.

 

יחד עם לחות גבוהה ברוב השנה, כמעט כולנו צריכים להתמודד עם זיעה לא נעימה. אבל עבור חלק מהאנשים, הזעה היא בעיה של ממש.

 

הזעת יתר היא בעיה רפואית מוכרת, שגורמת להזעה מוגברת בחלקים שונים בגוף.

 

הזעת יתר בידיים היא אחד המצבים המוכרים ביותר, אך הזעת יתר בבית השחי ואפילו בפנים הן תופעות מוכרות גם הן. אז מה הגורמים להזעת היתר, ומה צריך לעשות כדי להתמודד עם הבעיה?

 

למה אנחנו מזיעים ומה גורם להזעת יתר בדרך כלל?


אנחנו מזיעים כדי לווסת את חום הגוף שלנו. הזיעה משמשת כמתווך עבור האוויר, וכשהיא מתנדפת העור מתקרר וטמפרטורת הגוף שלנו יורדת. לא הרבה אנשים יודעים שלזיעה עצמה, אין למעשה כל ריח.

 

ריח הזיעה המוכר נוצר מהתרבות חיידקים באזור המיוזע. לכן דאודורנטים לא מונעים הזעה, אלא רק מונעים מהחיידקים "להידבק" לזיעה, ומגנים עלינו מפני הריח.

 

אנשים שסובלים מהזעת יתר מתמודדים עם בעיה קשה יותר, כיוון שאי אפשר להשתמש בדאודורנט על כל הגוף, והזיעה מגיעה גם בטמפרטורות נמוכות וללא מאמץ גופני קודם.

 

האם להזעת יתר יש השלכות נוספות מלבד אי נעימות?


כאשר היא קבועה, הזעת יתר בכפות הרגליים למשל, יכולה לגרום לבעיות רפואיות של ממש, כמו גם הזעת יתר באזורים אחרים בגוף.

 

המצב יכול לגרום להתייבשות וגם לפגיעה במצב העור עד מצב של התייבשות ואפילו דלקת. מי שלא מתמודד בעצמו עם הזעת יתר, לא מכיר את ההשפעות האישיות שהמצב מציב. לכן, להזעת יתר יש לעתים גם השפעה שלילית על מצב הרוח ועל היחסים הבין אישיים של אדם.

 

אך אפשר להירגע, בשנים האחרונות התחילו להופיע פיתוחים רבים ומעניינים שמאפשרים להתמודד עם המצב בקלות.

 

כיצד מאבחנים הזעת יתר כמצב רפואי?


אז למה יש לחלק מהאנשים בעיה של הזעת יתר? לרוב מדובר על הפרעה כלשהי בבלוטת התריס ועודף של הורמונים בגוף, מה שגורם לפעילות עודפת של בלוטות הזיעה. המצב יכול להיגרם מלחץ, מהתייבשות ומצריכה של מאכלים שומניים ומשקאות ממותקים.

 

לרוב, המצב הזה עובר בתורשה ויכול להימצא במשפחה שלמה. ניתן לאבחן הזעת יתר כמצב רפואי בקלות, על ידי מדידת הזעה אצל רופא, אך כדאי לדעת שהמצב תלוי אך ורק בתחושה שלכם. גם אם לא אבחנתם כסובלים מהמצב, אם הזעה מציקה לכם, יש מה לעשות.

 

טיפול בהזעת יתר באמצעות שימוש בהזרקת חומרי מילוי


אם החלטתם לטפל בבעיית הזעת היתר באמצעים רפואיים, עליכם קודם כל לפנות אל מרפאת אסתטיקה מומלצת לטיפול בהזעת יתר. אחד הטיפולים הפשוטים והיעילים ביותר שתמצאו במרפאות כאלו, נקראים טיפולים בהזרקה של חומרי מילוי.

 

הזרקה של כמות מזערית של חומרי מילוי אל אזור בית השחי, מדכא את קצות העצבים במקום, ומפחית פעילות בבלוטות הזיעה  באופן מיידי. טיפול כזה מתאים בעיקר לבית השחי, וכל טיפול בו מחזיק מעמד לתקופה שבין ארבעה חודשים לחצי שנה, אך במקרים מסוימים יכול להיות יעיל שנה.

 

 

מהן כמה שיטות פשוטות לטיפול בהזעת יתר ברמה נמוכה?


קשה להצביע על טיפול מומלץ בהזעת יתר. ישנם טיפולים רבים שנועדו לתת מענה למצבים שונים. ההבדל בין הטיפולים נוגע בעיקר לחומרת הבעיה.

 

אם אתם סובלים מהזעת יתר ברמה נמוכה, מה שאומר שההזעה כן נגרמת בעקבות מאמץ גופני או חום גבוה, אבל עדיין מציקה, תוכלו להשתמש בחולצות מנדפות זיעה, כדי להימנע מ"עגולי זיעה" מביכים על החולצה.

 

ישנם גם פדים שניתן לקנות ולהדביק לצד הפנימי של החולצה כדי למנוע עיגולים כהים בבית השחי. ישנם גם סבונים מיוחדים וג'לים למריחה על העור שעוזרים להפחית הזעה.

 

טיפול תרופתי להקלה ומניעה של הזעת יתר באזורים שונים


אם אתם סובלים מהזעת יתר בחלקים בגוף שאינם הרגליים, הידיים או בית השחי, יכול להיות כי תרופות נגד הזעת יתר הן האפשרות העדיפה עבורכם.

 

היתרון של התרופות הוא שהן מפחיתות את ההזעה באזורים גדולים בגוף כמו הבטן או הגב, הן פשוטות לשימוש וזולות ולא גורמות לתופעות לוואי כלשהן. זה גם פתרון מתאים למי שסובל מהזעה באזור הפנים והקרקפת.

 

תרופה מומלצת נקראת גליקופירולייט. תרופות חזקות יותר גורמות לייבוש הגוף, ואינן מומלצות אלא במקרים קיצוניים. התייעצו עם רופא לפני תחילת השימוש בהן.

 

ניתוח לטיפול קבוע בהזעת יתר באזורים שונים בגוף


יש הרבה שיטות טיפול נגד הזעת יתר, אבל לכולן יש מגבלות של זמן או של אזורים ספציפיים בגוף.

 

מקרים קיצוניים במיוחד לא יכולים להיעזר בטיפול נקודתי כמו הזרקת חומרי מילוי נגד הזעת יתר, וצריכים עבור ניתוח מיוחד.

 

ניתוח לטיפול בהזעת יתר קיצונית כולל כריתה של העצב הסימפתטי. גם הניתוח פועל על אזור יחיד בגוף, אך ניתן לעשות אותו במספר אזורים.

 

הוא גורם להפסקת ההזעה באיזור לחלוטין. ישנו גם ניתוח שבמהלכו מגורדות בלוטות הזיעה ונשאבות מהאזור. זה ניתוח פחות אגרסיבי ומקובל יותר בדרך כלל.

 

האם יש שיטות אלטרנטיביות להתמודד עם בעיה של הזעת יתר?


כפי שציינו, יש הרבה סוגי טיפולים לפתרון בעיית הזעת יתר, וכמובן שניתן למצוא גם טיפולים אלטרנטיביים, בשביל מי שלא מעוניין לקחת תרופות, לעבור הזרקות או לעבור ניתוח פלסטי לטיפול בהזעת יתר.

 

לעתים, ניתן למצוא את המקור לבעיית ההזעה באמצעות פסיכולוג. הזעה פסיכוסומטית יכולה להיפתר בעזרת פסיכולוג שיאתר את מקור הבעיה ויעזור לכם לשחרר אותו.

 

ישנם גם טיפולי הומאופתיה ודיקור סיני שנטען כי הם עוזרים בהפחתת ההזעה בכל הגוף. ישנה גם אפשרות לטיפול באמצעות היפנוזה בהזעה בכפות הידיים.

 

מה טווח המחירים של סוגי הטיפולים השונים בהזעת יתר?


בסופו של דבר, שיקול משמעותי מאוד עבור רוב האנשים הוא שאלת התקציב. הזרקות נגד הזעת יתר יכולה ואמורה לעלות בערך 3,000 שקלים לטיפול בבתי השחי.

 

אך המחיר נקבע לפי כמה טיפולים צריך לקחת לפתרון בעיות הזעת יתר באמצעות זריקות, כך שהוא יכול גם לעלות מעבר לכך. דווקא הניתוח נגד הזעת היתר כלול בסל הבריאות, ולכן הוא מכוסה לחלוטין על ידי קופות החולים.

 

משחות מיוחדות וסבונים מיוחדים לטיפולים בהזעת יתר מהווים את הפתרון הזול ביותר – בערך 60 שקלים לסבון מיוחד.

 

 

הבהרה חשובה


*** מחירי טיפולים נגד הזעת יתר משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות ממרפאות לטיפולי הזעת יתר מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ומרפאות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.

הצעת מחיר לטיפולים נגד הזעת יתר

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.