×


תפריט נגישות

מחירון הובלות קטנות

מחפש לדעת כמה עולה הובלה קטנה?  רוצה לדעת איך לבחור חברת הובלות קטנות מתאימה?

 

 

כמה עולה הובלות קטנות?

כמה עולה

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון הובלות קטנות מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה בשם : "איך לעשות הובלות קטנות במחיר שפוי"?

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות הובלות בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

הבהרה

לצערנו הרב אף חברת הובלות שנתנה אצלנו שירות כאן באתר לא עברה את מבחן חוות הדעת של גולשים שהזמינו דרכנו שירות הובלות ולכן החלטנו בשלב זה להוריד את שירות קבל הצעת מחיר בקליק, כרגע ניתן להיעזר במחירון המומלץ ובמדריך הטיפים,  לא ציפינו ל"יצאת צדיק" ובכל זאת התאכזבנו שאנחנו לא יכולים להמליץ לכם הגולשים על בעלי מקצוע בתחום ההובלות, נותר לנו רק לאחל לכל אחד ואחת מכן בהצלחה ולקוות שהמידע באתר לפחות יעזור לכם לבחור חברת הובלות מתאימה.

 

סוגי הובלות קטנות וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

מחירון הובלות קטנות עודכן בתאריך 22.11.20

ט.ל.ח

 

עלות הובלות קטנות

  
 הובלות מוצרי חשמל

הובלת טלוויזיה: 150-250 ש"ח

הובלת מקרר: 250-350 ש"ח

הובלת מדיח כלים: 200-300 ש"ח

הובלת תנור אפייה: 200-300 ש"ח

הובלת מכונת כביסה: 200-300 ש"ח
   
   
הובלות פריטים בודדים

מחיר תלוי האם קיימת מעלית ומרחק

הובלת מזנון: 300-500 ש"ח

הובלת פסנתרים: 700-1,500 ש"ח

הובלת מקפיא תעשייתי: 400-500 ש"ח
   
   
הובלת רהיטים

מחיר תלוי האם קיימת מעלית ומרחק

הובלת סלון 3 חלקים: 300-500 ש"ח

הובלת מיטה זוגית: 250-350 ש"ח

הובלת מיטת נוער: 250-300 ש"ח

הובלת ויטרינה: 300-500 ש"ח

הובלת כורסה: 250-300 ש"ח

 

 

איך לעשות הובלות קטנות במחיר שפוי?


מחפשים חברת הובלות מומלצת המציעה הובלת פריטים בודדים במחיר הוגן ושפוי?

זקוקים לחברת הובלות לשם הובלת מקרר, הובלת ספה או הובלה קטנה אחרת?

אם כן, כדאי לכם לחפש באתר ובהתאם לסוג הובלה ולפרמטרים נוספים כמו מיקום ואזור גיאוגרפי, עלות ההובלה והשירות תוכלו לבחור בקלות חברה מומלצת להובלות קטנות או להובלת פריט אחד או מספר פריטים בודדים.

גם אם אתם סטודנטים או חיילים משוחררים העוזבים את בית ההורים לבטח אינכם צריכים חברת הובלות גדולה עם משאית וצוות שלם של מובילים ולכן בחירת חברת הובלות קטנה אך איכותית שברשותה טנדר פתוח או סגור יכולה להתאים לכם וכך תוכלו לחסוך משמעותית בעלות ההובלה.

אגב, גם בין החברות הגדולות יש המציעות שירות הובלות קטנות עם טנדרון או רכב הובלות קטן והעלות בהתאם.

 

הובלות קטנות בעיר או מחוץ לעיר

 

לעיתים אנו מעוניינים להוביל פריטים בודדים מהדירה שלנו לדירה אחרת או הפוך. לא לכולנו יש רכב גדול עם נפח מטען מספיק וכן הובלה דורשת מקצועיות וניסיון, כמו גם מאמץ פיסי. לכן, ההובלה אינה אפשרית במקרים רבים לביצוע באופן עצמי ולשם כך יש לפנות לחברת הובלות מקצועית.

במידה ואנו זקוקים לשירותי הובלה של כל תכולה הדירה הרי יש חברות הובלה רבות עם משאיות הובלה גדולות, מנופים וכל שאר הציוד הנדרש. במקרים בהם אנו זקוקים להובלות קטנות כדאי לדעת כי יש חברות המתמחות בהובלה של פריטים בודדים כמו מוצרי חשמל כבדים, כלי נגינה, מספר ארגזים עם תכולה וכדומה.

אגב, כדאי לדעת כי יש חברות המציעות הובלות רק בתוך העיר ויש חברות המציעות שירותי הובלה לכל חלקי הארץ ולרוב יש באתר שלהן מחירון. לכן, אם אתם זקוקים לשירותי הובלה בתוך העיר, לדוגמה הובלות קטנות בירושלים, כדאי לחפש באתר חברות המציעות שירות זה.

כאשר זקוקים לשירותי הובלה מחוץ לעיר ניתן להרחיב את החיפוש ולחפש חברת הובלות מומלצת המציעה שירותי הובלות קטנות בתל אביב, בחיפה, בתוך העיר והובלות מחוץ לעיר.

כדאי לרוב לבחור בחברה הובלות מקומית וכך ניתן לחסוך בעלויות ההובלה מאחר ובמידה ומזמינים חברה מחוץ לעיר זו תחשב את עלות הנסיעה אליכם. אגב, ניתן לחפש באתר ובאינטרנט חברה המתמחה באזור הובלות מוגדר כמו חברת הובלות בצפון, חברת הובלות במרכז וכיוצא בזה.

 

הובלה קטנה של מספר פריטים

 

כאשר אתם זקוקים לשירות הובלת פריטים בודדים כדאי לנצל את האינטרנט ולחפש במדויק את סוג שירות ההובלה לו אתם זקוקים. יש הבדל בין חברת הובלה המציעה שירותי הובלת פסנתרים לבין הובלת ספה, הובלת מכונת כביסה וכדומה. חברת הובלות מקצועית מציעה ניסיון רב ויש לוודא מראש כי היא מתמחה בסוג ההובלה הנדרש, במיוחד כאשר מובילים חפצים כבדים ויקרים או חפצים חשובים ובעלי ערך סנטימנטלי.

כמו כן, כדאי לדעת כי יש חברות המציעות אחריות וביטוח ולרוב יש להעדיף חברות אלה וכך תיהנו משקט נפשי ומידיעה כי ההעברה נעשית על ידי חברה מקצועית. אגב, נושא הביטוח חשוב לא רק בגלל עלות החפץ שאתם מעבירים אלא במידה ונגרם נזק לגורם צד שלישי כמו נזק לחדר המדרגות, נזק לדלת של אחד השכנים, נזק לרכב חונה וכדומה.

 

מחירון הובלות קטנות


לפני שאתם ממהרים להזמין חברת הובלות כדאי לעיין באינטרנט ולחפש מחירון הובלות קטנות. באתרים רבים ניתן למצוא מחירון אך במידה ואינכם מוצאים מהו המחיר של הובלת ספה או הובלת פריטים בודדים כדאי להשתמש בשירות המתקדם של האתר ולשלוח טופס בקשה להצעת מחיר למספר חברות הובלה.

את הטופס מומלץ לשלוח לחברות הובלה הפועלות באוזר שלכם ולכן כדאי לסנן מראש בין התוצאות ולחפש ביטויים כמו הובלות קטנות בתל אביב, הובלת פסנתרים, הובלות קטנות במרכז וכו'. כך, בתוך זמן קצר ההצעות יזרמו לתיבת הדואר האלקטרוני שלכם או שתקבלו שיחות מנציגי שירות של חברות ההובלה ובהתאם למאפיינים כמו הקומה בה אתם גרים, המרחק בין הדירה שלכם ליעד ההובלה, גודל המטען וסוג המטען שיש להעביר ועוד פרמטרים נוספים תקבלו הצעת מחיר במקום ותוכלו להשוות בקלות, במהירות וביעילות בין החלופות השונות. השוואת מחירים נדרשת על מנת להוזיל עלויות.

אגב, אם אתם סטודנטים כדאי שתדעו כי יש חברות הובלה קטנות המציעות הובלה קטנה לסטודנטים במחיר הוגן ותוך התחשבות בכך שלרוב הסטודנטים אין הכנסה גבוהה. את החברות הללו ניתן למצוא דרך אגודת הסטודנטים, באמצעות המלצות מחברים ללימודים וכמובן באינטרנט.

 

הובלה בזול


אם אתם מחפשים הובלה בזול הרי הגעתם למקום הנכון. באתר תמצאו ריכוז של חברות הובלה מומלצות המציעות שירותי הובלה במחיר הוגן ומשתלם. החברות המופיעות באתר נמדדות לאורך זמן וניתן לקרוא עליהן המלצות מגולשים אשר נעזרו בשירות שלהן. כך, תוכלו מראש לפנות לחברות הובלה מנוסות, מקצועיות ואיכותיות הדורשות מחיר שפוי. במציאות המורכבת של היום יש תחרות בין חברות ההובלה השונות וכדאי לנצל זאת על מנת להוזיל עלויות ללא פגיעה באיכות ההובלה והשירות.

 

כמה עולה הובלה קטנה?

 

אם אתם עדיין מעוניינים לדעת כמה עולה הובלה קטנה הרי כדאי שתדעו כי מחירי ההובלה משתנים לפי פרמטרים שונים ומגוונים, בין היתר, האם יש מעלית בבניין, האם יש להוביל את הפריט/ים בחדר המדרגות, האם יש להביא ציוד מיוחד כמו מנוף, האם יש דרכי גישה נוחות לדירה או לבית ממנו מעבירים או לבית/ דירה אליהם מעבירים את הפריטים, כמה אנשי צוות נדרשים להובלה, האם מדובר בהובלה מורכבת כמו הובלת פסנתרים, האם הפריט שיש להעביר דורש פירוק מפתן הדלת והאם יש לפרק את הפריט כמו ארון בגדים ולהרכיב אותו מחדש במקום אליו מעבירים ועוד. לכן, חשוב לפנות למספר חברות הובלה מומלצות ולבקש הצעת מחיר. נציג השירות של החברה ישאל אתכם בטלפון מספר שאלות על מנת להעריך את העבודה הנדרשת ומהי מידת מורכבותה. אגב, כדאי לדרוש הצעת מחיר מסודרת במייל או בפקס וכך לא תופתעו ביום ההובלה ממחיר הקופץ מעלה.

 

הובלות קטנות השוואת מחירים


כאמור, במציאות של היום חשוב להשוות מחירים ולנסות להוזיל עלויות בכל תחום. אין טעם לפנות לחברה הובלות עם משאית כאשר זקוקים לשירות הובלת פרטים בודדים כמו הובלת ספה או הובלת מכונת כביסה. באתר תוכלו לבקש הצעת מחיר מחברות הובלה מומלצות ב קליק מהיר ולאחר שתשוו בין החלופות תוכלו להחליט מי מהחברות מתאימה לכם ביותר וכל שנדרש הוא להמתין להובלה במחיר השפוי והמשתלם.

 

חברת שליחויות


כיצד לבחור חברת שליחויות טובה ומקצועית?

בחירת חברת שליחויות הוא שלב שאתם חייבים לעבור על מנת להבטיח שהחברה שתספק לכם שירות על בסיס קבוע, תספק לכם את השירות לו אתם מצפים, בעלויות הוגנות ובמהירות הבזק.

בחירת חברת שליחויות צריכה להתבסס על מידע, ואת המידע הזה אתם צריכים לקבל מהחברה עצמה או דרך המלצות. אתם רוצים לדעת כמה שליחים מועסקים, מה גודל צי הרכב, מה הן שעות הפעילות, מה היא המדיניות לגבי משלוחים דחופים, חריגים ומיוחדים.

אתם רוצים גם לנסות לקבל המלצות מעמיתים שלכם, חברים או בני משפחה שיכולים לספר לכם על חברת שליחויות מקצועית שמתקתקת עבודה במהירות, ביעילות, בכל זמן ועם חיוך גדול על הפנים.

 

הבהרה

 

מחירי הובלות קטנות משתנות באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות הובלות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות הובלות מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.