×


תפריט נגישות

מחירון ביטוח בריאות

 

כמה עולה ביטוח בריאות?

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון ביטוח בריאות מעודכן לשנת 2021 ולאחריו מדריך טיפים בשם : "כל מה שצריך לדעת לפני שעושים ביטוח בריאות."

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות ביטוח בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

ייעוץ והצעת מחיר לביטוח בריאות, ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש ביטוח בריאות, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות ביטוח יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

כמה עולה לעשות ביטוח בריאות?

 

פוליסת ביטוח בנושא ניתוחים והשתלות

 

*טווחי מחירים לחודש

פוליסת ביטוח עד גיל 30 - 95-60 ₪

ביטוח עד גיל 40 - 150-90 ₪

פוליסת ביטוח עד גיל 50 - 198-155 ₪

פוליסת ביטוח עד גיל 60 - 340-155 ₪

פוליסת ביטוח עד גיל 70 - 395-372 ₪

**מחירון עודכן בתאריך 09.02.21

ט.ל.ח

 

כל מה שצריך לדעת לפני שעושים ביטוח בריאות

 

מה זה ביטוח בריאות? מה זה חוק בריאות ממלכתי? איפה עושים ביטוח בריאות?

מי צריך ביטוח בריאות?

 

לפי חוק הבריאות הממלכתי מחזיק כל תושב בישראל בביטוח בריאות כאשר השירותים ניתנים על ידי קופות החולים כך שלפי החוק, ביטוח רפואי בארץ מגיע לכל אדם. נוסף על השירות יכולים חברי הקופה לרכוש סל של שירותים נוספים כך שהחוק קובע את הזכויות של התושבים, את ההתנהלות עם קופות החולים, את שירותי הבריאות הכלולים בסל ומכיל גם ביטוח בריאות פרטי משלים.

 

מה מכסה ביטוח הבריאות?

 

שירותי הסל כוללים תחומים שונים, ביניהם: רפואה מונעת, חינוך לבריאות, טיפול נפשי במרפאות, בעבודה או בבית המבוטח, שיקום רפואי ופסיכולוגי (ריפוי בעיסוק, פיזיותרפיה, סיוע לנגמלים מסמים ואלכוהול ועוד), תרופות, טיפולי שיניים לילדים עד לגיל שנקבע בחוק, עזרה ראשונה והסעות למרפאה או לבית חולים, אביזרי עזר ומכשור רפואי, אשפוזים- אשפוז פסיכיאטרי, כללי, כרוני סיעודי ופסיכוגריאטרי (טיפול פסיכיאטרי לקשישים) ועוד. נוסף על כך מציעות חברות הביטוח ביטוחי חיים מקיפים ופרטיים.

 

מה כולל ביטוח משלים? הרחבת כיסוי פוליסת ביטוח בריאות

 

ביטוח משלים יכול להכיל שלושה כיסויים: ביטוח מוסף, ביטוח מרחיב וביטוח תחליפי. הביטוח המוסף מכסה על שירותים שלא נכללים בסל הבריאות כמו למשל- ביטוח סעודי, ביטוח מרחיב מגדיל את השירותים שכלולים בסל הבריאות ביניהם- הגדלת המימון עבור השתלות בחו"ל ובארץ. הביטוח התחליפי מחליף את השירותים שכלולים בסל הבריאות, כמו למשל- פיצוי על הוצאות של אשפוזים בבתי חולים פרטיים, ביטוח ניתוחים והשתלות וכו'. כל המבוטחים יכולים להצטרף לתוכנית של הקופה בה הם חברים- לא משנה מהו גילם ומהו מצבם הרפואי והכללי- כולם משלמים את אותו מחיר. ביטוח זה שונה מהביטוחים הפרטיים של חברות ביטוח שעשויות שלא לבטח חולים שעשויים לעלות סכומים גבוהים.

 

ביטוח בריאות פרטי

 

את ביטוח הבריאות הפרטי ניתן לרכוש באופן פרטי או במסגרת קבוצה- כמו למשל חברה פרטית או ארגון. ביטוח זה מתבצע על ידי חוזה כאשר השירותים ניתנים בהתאם לפוליסה שנרכשה. קיימים מגוון כיסויים וביניהם כיסויים על השתלות וניתוחים בחו"ל. כדי לקבל את הביטוח צריך המבוטח לחתום על הצהרת בריאות. לפעמים חברת הביטוח מסתייגת. חשוב לבדוק את כל הפרטים, לרבות האותיות הקטנות ולהגיש הצהרת בריאות נכונה שכן אם חברת הביטוח מגלה שהמבוטח רשם פרטים לא נכונים היא עשויה לבטל את הפוליסה. בכל מקרה שהוא ניתן לערער ולפנות אל ועדת חריגים, כדי לעשות זאת מומלץ לקבל ייעוץ מעורך דין שמתמחה בתחום.

 

בחירת חברת ביטוח

 

בחירת חברת הביטוח עשויה להיות קשה משום שיש מגוון חברות שעוסקות בתחום- ניתן לבצע ביטוח בריאות הראל, ביטוח בריאות מגדל, ביטוח בריאות מנורה מבטחים, ביטוח בריאות כלל ועוד. כמו כן, ניתן לבצע ביטוח בריאות AIG או ביטוח בריאות איילון. מומלץ לבחור בחברה גדולה משום שחברה גדולה תעבוד עם הרבה ספקים ותהיה בעלת ניסיון נרחב. כדי לבצע את הבחירה הנכונה מומלץ לפנות אל מומחה ביטוחי בריאות מקצועי ולקבל ייעוץ לביטוח בריאות. כיום, ניתן לרכוש פוליסת ביטוח גם בלי לקבל סיוע לאורך כל הדרך- דרך זו מתאימה לאנשים שלא מעוניינים בתיווך ולא רוצים להגיע אל המקום כדי לחתום על הביטוח- אנשים אלו יכולים לרכוש את ביטוח הבריאות דרך ביטוח בריאות ישיר. ביטוח בריאות ישיר מתבצע על ידי הקלטת שיחת טלפון כאשר המטרה היא לחסוך את העמלה של סוכן הביטוח. למרות שהמטרה היא לחסוך את כספי התיווך לא התגלו הבדלים משמעותיים בין הביטוח הישיר ובין קבלת שירות שרות מיועץ ביטוח ולכן רצוי לרכוש את הביטוח דרך סוכן מקצועי שכן יועץ אמין ומנוסה יוכל לסייע ללקוח במקרה של תביעה, ימנע ממנו להיות תלוי במענה קולי ויבדוק את האפשרויות הקיימות כדי למצוא את הביטוח המתאים ביותר.

 

מתי לעשות ביטוח רפואי בחו"ל ומתי כדאי לעשות רק ביטוח נסיעות לחו"ל?

 

כאשר נוסעים לטיול קצר בחו"ל יש לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל. ביטוח הנסיעות מאפשר לנוסע לנסוע בלי לחשוש ממצבים שונים כמו למשל- איבוד מזוודה או אירוע חירום. כמו כן, הוא כולל ביטוח תאונות אישיות, ביטוח ביטול נסיעה ועוד. לפעמים תסכים חברת הביטוח להאריך את הביטוח עד שנה אך ברוב המקרים לא ניתן לעשות זאת כך שביטוח הנסיעות לא מתאים למצב בו המבוטח לומד או עובד בחו"ל ומחליט פתאום לחזור לארץ. במידה ונוסעים לזמן ממושך יש לרכוש ביטוח רפואי בחו"ל- ביטוח רפואי מקיף מתאים לאנשים שלומדים או עובדים בחו"ל.

 

ביטוח תרופות

 

סל התרופות מכיל את רוב התרופות הדרושות לאוכלוסייה ומתפרסם בכל שנה. היקף סל התרופות מגיע למיליארדי שקלים והוא מאפשר לקופות לממן למבוטחים תרופות זולות ותרופות ויקרות. למרות שסל התרופות מכיל תרופות רבות יש לא מעט תרופות שלא כלולות בו- דבר שמקשה מאוד על אנשים שסובלים ממחלות וצריכים לרכוש תרופות יקרות. במקרים רבים מחליטים המבוטחים לרכוש ביטוח תרופות מחוץ לסל- ביטוח זה מאפשר להם לממן את התרופות היקרות, לפעמים התרופות הללו מצילות חיים. בתרופות הללו יכול המבוטח להשתמש בישראל, בארה"ב, באיחוד האירופאי ובמדינות נוספות. יש לציין כי רק חברות הביטוח מציעות את ביטוחי התרופות.

 

ביטוח מחלות קשות

 

אנשים שסובלים ממחלות קשות אינם יכולים לעבוד וצריכים לשלם כספים רבים משום שעליהם לשלם עבור עזרה בבית, הסעות, פסיכולוגים ועוד- כל השירותים הללו אינם מכוסים במסגרות ציבוריות או פרטיות. ביטוח מחלות קשות מספק למבוטח פיצויים כספיים אשר יכולים לסייע לו לשמור על רמת חייו. ניתן לרכוש את הביטוח מגיל 60-70 כאשר המחיר משתנה כל 5 שנים. הסכום יכול להגיע לכ- 500,000 ₪ וקיימים מסלולים שונים בהם יש לבחור בהתאם למספר המחלות ולסוג המחלות.

 

איך ניתן למצוא סוכן ביטוח בריאות מתאים?

 

אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח בריאות באמצעות סוכן ביטוח בריאות מקצועי תוכלו להיעזר באינטרנט ולהקליד את המשפטים: "ביטוח בריאות המלצות", "יועץ ביטוחי בריאות", " ביטוח בריאות משלים המלצות" או "ביטוח בריאות מומלץ" בשורת החיפוש ולעיין באפשרויות השונות- בחברות שעוסקות בביטוחי בריאות, בפוליסות, בניסיון של החברות, בשירותי החירום ועוד. כמו כן, תוכלו לגלוש בפורומים שעוסקים בביטוח בריאות- תוכלו להקליד את המשפט:  סוכן ביטוחי בריאות מומלץ פורומים" בשורת החיפוש ולמצוא את הפורומים המתאימים. גולשי הפורמים יוכלו לענות לכם על שאלות רבות כמו למשל: "כמה עולה ביטוח בריאות?" וכו'. כמו כן, יוכלו הגולשים להמליץ לכם על חברות ביטוח שמציעות פוליסות משתלמות. אופציה אחרת תהיה לפנות אל חברים, קרובי משפחה, מכרים או קולגות ולבקש מהם להמליץ לכם על סוכן ביטוח מקצועי. יש לציין כי במידה ולא תקבלו שירות איכותי תוכלו להחליף את סוכן הביטוח.

 

סוכן ביטוח בריאות - כי הבריאות היא הדבר החשוב ביותר

 

סוכן ביטוח מקצועי יפנה אל חברות הביטוח הגדולות, יערוך ביטוח בריאות השוואת מחירים,  יבדוק מה מציעה כל חברה, מהו מחיר ביטוחי בריאות בכל חברה ויסייע לכם לבחור את ביטוח הבריאות המתאים ביותר. באמצעותו לא תצטרכו לבזבז זמן, לערוך חיפושים באינטרנט ולחפש מהי עלות ביטוח בריאות- הסוכן ידאג לכם וילווה אתכם לאורך כל הדרך.

 

*** מחירי ביטוחי בריאות משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות ביטוח מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר וחברות ביטוח מובילות מאזור מגוריכם יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.