×


תפריט נגישות

מחירון איתור נזילות מים

מחפשים לדעת מה זה איתור נזילות מים? איך מאתרים נזילה? כמה עולה איתור נזילות מים?

 

 

כמה עולה איתור נזילות מים?

כמה עולה

 

ברוכים הבאים לאתר כמה עולה, ריכזנו עבורכם מחירון איתור נזילות מים עם מצלמה תרמית מעודכן לשנת 2020 ולאחריו מדריך צרכנות נבונה והמלצות בשם : "הכל על איתור נזילות מים"

 

המחירון נכתב ע"י צוות אתר כמה עולה, כל המחירים נאספו על ידנו מאתרי אינטרנט של חברות לאיתור נזילות מים בישראל, מדובר על טווח מחירים מהזול ביותר ועד למחיר היקר ביותר לאותו שירות.

 

 

ייעוץ והצעת מחיר ללא עלות וללא התחייבות!

חוסכים לך זמן וכסף!

 

באתרנו שירות החוסך את הצורך לחפש שירותי בדיקה ואיתור נזילות מים, שירות בקש הצעת מחיר הינו ללא עלות וללא התחייבות, משאירים את הפרטים כאן באתר ועד 3 חברות מומלצות לאיתור נזילות יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעות מחיר, בדרך זו תקבלו תשובות לכל שאלה שיש לכם ועל הדרך תעשו גם השוואת מחירים.

 

 

סוגי איתור נזילות מים וטווחי מחירים

מחירון מומלץ

 

מחירון איתור נזילות מים עודכן בתאריך 26.10.2020

ט.ל.ח

 

כמה עולה איתור נזילות מים?

 

 

בדיקת איתור נזילות מים לבתים פרטיים
1,500-2,300 ש"ח

 

בדיקות לאיתור נזילות מים במוסדות ציבור
1,000-5,000 ש"ח

 

בדיקת נזילות מים במפעלים
1,000-5,000 ש"ח

 

איתור נזילות מים בצנרת
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור נזילות מים בקירות
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור נזילות מים בבריכה
800-1,500 ש"ח

 

איתור נזילות עם מצלמה תרמית
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור נזילות מים בגג
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור נזילה בחצר - גינה
1,200-1,800 ש"ח

 

בדיקת נזילות מים בגג ומרפסות
2,800-3,800 ש"ח

 

בדיקת איטום גגות
2-4 ש"ח למ"ר

 

בדיקת איטום תקרות
2-4 ש"ח למ"ר

 

בדיקת איטום קירות חיצוניים
1,000-1,500 ש"ח

 

בדיקת איטום קירות פנימיים
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור רטיבות בקיר חיצוני
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור רטיבות בקיר פנימי
1,000-1,500 ש"ח

 

איתור רטיבות בגג
1,000-1,500 ש"ח

 

בדיקת לחות
1,000-1,500 ש"ח

 

ייצוג בבתי משפט ע"י עורך דין וחוות דעת הנדסית
1,400-1,600 ש"ח

 

בדיקת צנרת ביוב
200-400 ש"ח

 

 

 

הכל על איתור נזילות מים

 


לפני שניתן לרדת לעומק הדברים סביב הנושא של נזילות מים ואיתורן, חשוב להבין תחילה מה זה איתור נזילות מים. המדובר על תהליך, שמיועד לזהות את מקור הנזילה בכל מקרה בו אנו מזהים נזילת מים בצנרת.

 

העניין הוא שמים יכולים לעבור מסלול ארוך למדי בתוך קירות הבית, לפני שהם מוצאים פתח דרכו הם יכולים לצאת מהקיר, כך שהמקום בו אנו רואים את הנזילה בפועל, לאו דווקא קשור למקום ממנו נובעת הנזילה, ולכן לא מהווה אינדיקציה טובה למקום בו עלינו לשבור את הקיר כדי לטפל בנזילה.

 

 

איך מאתרים נזילת מים?

 

איתור נזילת מים או איתור נזילות צנרת יכול להתבצע בשורה של שיטות, חלקן מסורתיות יותר וחלקן חדשניות יותר, המבוססות על טכנולוגיה חכמה. הדרך המסורתית ביותר לזהות נזילת מים היא פשוט שיטה של הסתברויות מתוך היכרות עם מבנה הצנרת בקיר, ושבירת הקיר במקומות שבהם סביר להניח שבהם נובעת הנזילה.

 

תהליך זה יכול להיות יקר מאוד, איטי מאוד ולגרום לנזק לא הכרחי לקיר. במקום זאת, כיום ישנה שיטה מאוד אפקטיבית הנקראת צילום תרמי ומבוצעת באמצעות מצלמה תרמית לאיתור וגילוי נזילות מים. מצלמה זו מצלמת למעשה דרך הקיר, ויודעת לזהות רטיבות בקיר, מיקומים בהם ישנו ריכוז של מים בתוך הקיר וכדומה.

 

 

איך לזהות מצב של נזילת מים בקיר?

 


לפני שמתחיל תהליך האיתור של מקור הנזילה, יש קודם כל לזהות את עצם קיומה של הנזילה, ולא תמיד מדובר בדבר כל כך מובן מאליו. במקרה "הטוב" אתם פשוט תראו מים הדולפים מבעד לקיר או הבלטות ברצפה, לעיתים בזרם חזק ולעיתים במעין זרזיף חלש מאוד.

 

במקרים אחרים אתם כלל לא תראו זרימה של מים וכל מה שיעמוד לרשותכם כדי להבין שמדובר בנזילה הוא סימני עובש וקילופי טיח בצורה קיצונית, כדוגמת המראה הקלאסי של עובש בקירות האמבטיה שהוא דווקא לא קשור בדרך כלל לנזילת מים. במקרים אלה ניתן לבצע תיקון רטיבות ועובש בקירות, אך טיפול זה כמובן אינו פותר את בעיית הנזילה שבתוך זמן קצר תגרום להחזרת המצב לקדמותו.

 

 

איזה בעל מקצוע מטפל בבעיות של נזילות מים?

 

 

אם אתם מבחינים בנזילת מים בקיר, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא למצוא אינסטלאטורים מומלצים המציעים שירותי אינסטלציה מגוונים, ולבחור אינסטלאטור מומלץ, מומחה לאיתור נזילות מים, ולא כל אינסטלאטור מציע את השירות הזה. כמו כן, בבחירת האינסטלאטור כדאי לודא שהוא מציע שירותים של צילום צנרת, איתור נזילות במצלמה תרמית ובעל ידע נרחב בטיפול בשלל בעיות באינסטלציה.

 

מאחר ומדובר בתהליך מאוד מקצועי, שביצוע לא נכון שלו יכול לגרום לכם לעלויות כבדות מאוד ולאפס תוצאות, אתם בהחלט רוצים להקדיש מעט זמן ומאמץ באיתור איש המקצוע המתאים לכם ביותר.

 

 

היעזרו בהמלצות ובחוות דעת מקצועיות

 

 

בחיפוש שירות איתור נזילות מים המלצות יכולות לשרת אתכם היטב במציאת איש מקצוע טוב. חפשו המלצות מחברים, בני משפחה ומכרים ואף נסו לקבל חוות דעת מקצועיות מאנשי מקצוע בתחומים משיקים כמו אנשי שיפוץ, או אינסטלטורים שאינם מציעים את השירות של איתור נזילות מים בבית. כמו כן, מאחר ואין לכם את הידע המקצועי הנדרש כדי לבחור את איש המקצוע המתאים בצורה מקצועית ויסודית, וכנראה שגם לא יהיה בידיכם מידע כלשהו אודות איתור נזילות יצאת צדיק, מה שאתם כן רוצים לעשות הוא לבחון את מגוון השירותים המוצעים על ידי איש המקצוע כאינדיקציה לרמה המקצועית הכוללת שלו.

 

קבלתם חשבון מים מנופח?

 

קבלתם חשבון מים גבוה באופן מטורף? מונה המים ממשיך להסתובב גם שכל הברזים בבית סגורים? יש חשש לנזילה בצנרת המים של הדירה או בסיכוי גדול יותר, של כל הבניין, במידה וזה המצב אז החדשות הטובות שאתם לא לבד וגם שאר הדיירים בבניין או אפילו בשכונה, משלמים לתאגיד חברת המים כסף רב על מים שכלל לא נצרכו, כאשר תזמינו שירות של איתור נזילות מים ולאחר מכן אינסטלטור שיתקן את הבעיה, התשלום יתחלק בין כל הדיירים ואל תשכחו לבקש מחברת המים זיכוי, נכון מאוד, אם תצליחו להוכיח להם שחריגה בצריכת המים מקורה בנזילה אז תקבלו זיכוי כספי ישר לחשבון, לא יודעים מה מספר הטלפון של תאגיד המים בעירכם? צרפנו לינק : טלפון תאגידי מים בכל עיר בישראל

 

 

בדקו את כל סל השירותים המוצע על ידי איש המקצוע

 

 

על אף שהשירות לו אתם זקוקים הוא שירות של איתור נזילות מים בקיר או איתור נזילות מים בתקרה, כדאי לבחון את כלל השירותים המוצעים על ידי איש המקצוע. כך למשל, אינסטלאטור המספק שירותי בדק בית, מבצע צילום צנרת ביוב, ומציע שירות ייעודי תחת הכותרת של גילוי נזילות מים, הוא כנראה איש מקצוע שאתם יכולים לסמוך עליו את ידיכם. גם במקרה זה, כדאי לנהל שיחה קצרה, להציף מספר שאלות ולבחון את מידת המוכנות והעומק של איש המקצוע לספק לכם את המידע לו אתם זקוקים.

 

בשיחה עם איש המקצוע נסו לשאול שאלות כלליות כמו ממה נגרמת נזילת מים? או שאלות סביב שחיקה ובלאי של צינורות מים או בעיות איטום, וכן בדקו את הידע וההיכרות של איש המקצוע עם מעגלי ידע רחבים יותר כמו איתור נזילות מחוץ למבנים.

 

 

מצבים בהם גם הטכנולוגיה לא תוכל לסייע לכם

 


התהליך של איתור נזילה בצנרת או איתור רטיבות הוא תהליך שיכול להיות מאוד מבלבל, וליצור לא מעט תסכול. ייתכן שאיש המקצוע יגיד לכם שהוא לא יודע מאיפה הנזילה, גם לאחר שיבצע איתור בדיקת לחות וצילום תרמי לאיתור סדקים במערכת צינורות המים, ובמקרה כזה, אם אתם בוטחים באיש המקצוע, יהיה עליכם לתת לו לבצע את המשימה של שבירת הקיר במתווה הצנרת על מנת לעקוב אחרי הצנרת מבפנים. גם תהליך זה יכול להתנהל בצורה חכמה יותר או פחות על מנת למזער את הנזק הנגרם, וזו היא עוד סיבה טובה מדוע אתם רוצים לבחור באיש מקצוע המתמחה בתחום זה.

 

 

ניהול תהליך איתור הנזילה תוך ראיית התמונה השלמה

 


איש מקצוע איכותי המתמחה בתחום של איתור נזילות בתוך מבנים או מחוצה להם, ידע לקחת בחשבון גם שיקולים היקפיים כמו בעיות במערכת האינסטלציה, האופייניות למבנה בו אתם גרים, בהתאם לגיל המבנה והתצורה שלו, מה שיכול מאוד לסייע באיתור מקור הנזילה.

 

במקרה של דליפה מתחת לרצפה או חדירת מים מתחת לריצוף, ישנה חשיבות רבה לידע המקצועי של האינסטלאטור לגבי האופן בו נפרשים קווי המים מתחת לרצפה. שבירת אריחים זה קל ופשוט, אבל מציאת אריחים באותו הגוון בדיוק זאת משימה כמעט בלתי אפשרית, ולכן חשוב שהכל יבוצע בצורה מאוד זהירה ומדורגת.

 

 

בדקו היטב את המחירים, וודאו שאתם מבצעים השוואת מחירים בצורה נכונה

 

 

לבסוף, נותרה השאלה של עלות איתור נזילות מים, ובהיבט זה, כאשר אתם מחפשים איש מקצוע המספק שירות איתור נזילות מים השוואת מחירים הוא בהחלט מהלך צרכני שאתם רוצים לבצע על מנת להבטיח שאתם מקבלים את המחיר האטרקטיבי ביותר בשוק. בהשוואת המחירים בין נותני השירות השונים, שימו לב שאתם משווים בין שירותים שווים והצעות דומות.

 

ישנם אנשי מקצוע שיכללו בתהליך שירותים לא רלוונטיים כמו צילום קווי ביוב, או שירותים שיכולים להיות רלוונטיים אך לא הכרחיים כמו בדיקת איטום, בעוד אחרים יתנו לכם הצעת מחיר נקייה ומינימליסטית. עליכם לשים לב לכך בזמן שאתם משווים בין ההצעות השונות, ולוודא שאתם מבקשים ומקבלים הצעה עבור שירות ספציפי.

 

 

זכרו שמדובר בפתרון מלא שאותו אתם מחפשים, ולא רק איתור של הנזילה

 


כמו כן, כמה עולה איתור נזילות מים היא לא השאלה היחידה שאתם רוצים לשאול את עצמכם כאשר אתם מחפשים איש מקצוע המספק שירות איתור נזילות מים בצפון או באזור המגורים שלכם. אתם רוצים לקבל מידע גם על פתרון יעיל ומהיר לאיתור נזילות מים ותיקונן. המטרה שלכם בסופו של דבר היא לאתר את הנזילה ולתקן אותה במינימום זמן, מינימום נזק ומינימום בלגן, ואת כל זה יהיה עליכם לקחת בחשבון, כאשר אתם מתחילים במשימה של איתור איש המקצוע המתאים. נסו למצוא אינסטלאטור המציע לכם חבילת שירות מלאה לרבות איתור הנזילה וביצוע כל תיקון כנדרש.

 

 

הבהרה 

 

מחירי בדיקה לאיתור נזילות מים משתנים באופן תדיר ולכן המחירון המומלץ הוא בעיקר אינדקצייה למחירי השוק בישראל, כאן באתר כמה עולה ניתן לקבל הצעות מחיר אמיתיות ומחייבות מחברות לאיתור נזילות מומלצות ע"י גולשי האתר, לצורך כך יש למלא את טופס הבקשה להצעת מחיר ובודקי נזילות מובילים יחזרו אליכם טלפונית לייעוץ והצעת מחיר לא מחייבת.